سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری المپیاد ورزشی درون مدرسه‌ای در شوسف

مدیر مدرسه عشایری بنت الهدای صدر شوسف گفت: ششمین دوره المپیاد ورزشی درون مدرسه‌ای در ۶ رشته در بخش شوسف از توابع نهبندان برگزار می‌شود.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، معصومه علی آبادی مدیر مدرسه عشایری بنت الهدای صدر شوسف در مراسم نمادین ششمین دوره المپیاد ورزشی درون مدرسه‌ای که در مدرسه بنت الهدای صدر شوسف برگزار شد.

او افزود: در چند سال اخیر بیشترین تلاش در تربیت بدنی آموزش و پرورش استان بر ایجاد نشاط، شادابی، تحرک و سرزندگی در مدرسه متمرکز شده است.

علی آبادی ادامه داد: هدف از اجرای برنامه‌ها و فعالیت‌های ورزشی در مدارس این است که در کنار مسائل آموزشی، به موضوع شادابی، سلامت جسمانی، روحی و روانی اهمیت داده شود.

رضایی معاون تربیت بدنی آموزش و پرورش نهبندان ورزش را جزء لاینفک زندگی دانش آموزان دانست.

او در ادامه به اهداف برگزاری المپیاد ورزشی درون مدرسه‌ای اشاره کرد و ادامه داد: ایجاد نشاط و شادابی در مدارس، تقویت مشارکت محوری و مشارکت پذیری و نهادینه سازی کارگروهی در دانش آموزان از مهمترین اهداف برگزاری این المپیاد ورزشی است.

رضایی همچنین مشارکت فعال مدیران مدارس در برنامه‌های تربیت بدنی، همراهی معلمان و اولیای دانش آموزان با بحث‌های ورزشی و در نهایت استعدادیابی ورزشی را از دیگر اهداف برگزاری این المپیاد عنوان کرد.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش شهرستان نهبندان  ادامه داد:  المپیاد ورزشی درون مدرسه‌ای در کنار سایر برنامه‌های مکمل تربیت بدنی، چون طرح حیاط پویا، ورزش صبحگاهی، کانون‌های ورزش درون مدرسه‌ای و ورزش با خانواده می‌تواند بسیار موثر و مفید باشد.

او در پایان سخنان خود با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری (مدظله العالی) که امر به ورزش یک امر به معروف است، اظهارکرد: اگر جامعه ما به ورزش کردن روی بیاورد قطعا جامعه‌ای سالم و شاداب خواهیم داشت.

انتهای پیام / ط ا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.