سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حضور نمایندگان کمیته انضباطی در تمامی مسابقات کشتی

رئیس کمیته انضباطی فدراسیون کشتی از اعزام نمایندگان کمیته انضباطی به تمامی مسابقات داخلی و رسیدگی به همه موارد پیش آمده خبر داد.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، دکتر جواداله قدمی مشاور حقوقی فدراسیون کشتی و رئیس کمیته انضباطی با بیان این مطلب افزود: با توجه به انتصاب سه عضو کمیته انضباطی، نمایندگان این کمیته در تمامی مسابقات داخلی فدراسیون کشتی حضور فعال خواهند داشت و در صورت بروز مشکل یا موارد انضباطی، گزارشات مربوطه بلافاصله به کمیته انضباطی ارسال خواهد شد.


بیشتر بخوانید:نظارت سرمربی تیم ملی بر رقابت‌های کشتی آزاد جام باشگاه‌های جهان


وی ادامه داد: کمیته انضباطی فدراسیون کشتی به تمامی موارد انضباطی در مسابقات رسیدگی خواهد کرد و به دنبال حاکمیت نظم و انضباط در مسابقات خواهد بود.

قدمی تصریح کرد: در رقابت‌های بین المللی جام کودک که هفته گذشته در شهر الوند استان قزوین برگزار شد نیز نماینده کمیته انضباطی حضور داشت و مشکل خاصی در این مسابقات به وجود نیامد.

رئیس کمیته انضباطی فدراسیون کشتی در پایان خاطرنشان کرد: تمامی مسابقات و عملکرد هیأت‌های کشتی استان‌ها در رصد نمایندگان کمیته انضباطی قرار می‌گیرد و امیدوارم که با حضور نمایندگان این کمیته در رقابت‌ها و رسیدگی فوری به موارد پیش آمده در کمیته انضباطی، دیگر شاهد هیچ گونه بی نظمی و نقض مقررات در مسابقات نباشیم.


بیشتر بخوانید:پورنادری: آماده میزبانی شایسته لیگ جهانی هستیم/ با کشتی گیران بومی در مسابقات شرکت می‌کنیم


انتهای پیام/

آخرین اخبار از کمیته انضباطی فدراسیون کشتی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.