سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کسب رتبه اول کشوری توسط بسیج فرهنگیان استان آذربایجان شرقی

مسئول بسیج فرهنگیان استان گفت: سازمان بسیج فرهنگیان استان رتبه اول کشور را در انجام وظیفه محوله به خود اختصاص داده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، اورنگی مسئول بسیج فرهنگیان استان گفت: ۵۰ هزار معلم استان آذربایجان شرقی عضو سازمان بسیج فرهنگیان هستند.

اورنگی در مراسم زنگ پژوهش و تجلیل از پژوهش گران برتر هشترود افزود: سازمان بسیج فرهنگیان استان رتبه اول کشور را در انجام وظیفه محوله به خود اختصاص داده است.

او به عظمت انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: این عظمت به حدی است که تمام توطئه‌های استکبار را که در هر چند سال در کشور رخ می‌دهد را خنثی می‌کند و آینده کشور و انقلاب آینده‌ای روشن است.

او با دعوت از فرهنگیان برای حضور گسترده در انتخابات اسفند ماه گفت: مردم با انتخاب اصلح و خدمتگزارو ولایتمدار دشمنان را مایوس و امید آن‌ها را به یاس و ناامیدی تبدیل کنند.

اورنگی با بیان اینکه بیانیه گام دوم انقلاب رهبری سرلوحه کار مجموعه بسیج فرهنگیان است افزود: ما با خود باوری ملی و امیدواری به آینده می‌توانیم در عرصه‌های مختلف به موفقیت برسیم.

 امینیان فرماندار هشترود هم تجهیزسایت و فضای فیزیکی مناسب را از جمله نیاز‌های پژوهش سرای دانش آموزی هشترود عنوان کرد.

او پژوهش‌سرا را موجب کاربردی‌تر شدن مباحث آموزشی دانست و افزود: برای موفقیت در فعالیت‌های تحقیقی و پژوهشی، بایستی مکان و نیز تجهیزات مناسب در اختیار دانش‌آموزان قرار گیرد.

امینیان از صاحبان اندیشه، پژوهشگران، محققان، اندیشمندان، اساتید و دانشجویان شهرستان هشترودخواست طرحها، پژوهش‌ها و ایده‌های خود را درتمام زمینه‌ها که به توسعه و پیشرفت شهرستان از جمله در مسائل گردشگری، کشاورزی و معادن کمک کند، به مدیران ارائه نمایند.

در این برنامه زنگ پژوهش نواخته و از ۳ اثر عشق در آثار عبدالرحمن جامی به تالیف خانم معصومه خلیل نو و آثار بن بست از دوسو و نفی قافیه نفی استبداد هر دو اثر آقای کاظم هاشمی رونمایی شد و از پژوهشگران نمونه معلم و دانش آموزان تجلیل شد

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.