سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

"گل آموز" با آيتم هاي جذاب از شبكه آموش روي آنتن مي رود

برنامه تلويزيوني "گل آموز" به كارگرداني مهرداد نظام آبادي و تهيه كنندگي سارا روستاپور، آموزش هايي را در جهت سرعت بخشيدن در دقت عمل و تقويت مهارت كودكان ارائه داده كه اين برنامه با بخش هاي متنوع و جذاب در طول هفته از شبكه آموزش بخش مي شود.

سارا روستا پور تهيه كننده اين برنامه در گفتگو با خبرنگار حوزه راديو تلويزيون باشگاه خبرنگاران افزود: در اين برنامه دو اتفاق خاص به وقوع پيوسته كه اولين بازي با عنوان چوب جادوگر بوده كه كودكان را براي حس تعادل بيشتر در كارها همراهي مي‌كند. همچنين اين بازي به گونه اي است كه چارچوب در جهت هاي مختلف در دست هر فردي قرار گيرد همه بايد تابع اين حركت ورزشي باشند. و ديگري نوع بازي كلامي در جهت آشنايي كودكان با آواها و كلمات است كه تاثير مناسبي روي دقت عمل آن ها دارد.

وي اظهار داشت: در نگاه كلي اين نوع بازي ها در مهارت هاي شنيداري، ديداري و كلامي فرزندان ايران زمين موثر است.

روستا پور بيان كرد: در برنمه گل آموز بخشي را با عنوان كارگاه خلاقيت داريم كه آشنايي كودكان با وسايل ساده و آسان جهت درست كردن كاردستي مرتبط با موضوع برنامه را داريم.

اين تهيه كننده گفت: قبل از ايام مبارك دهه فجر به صورت گزارشي آموزش هايي را جهت تزئين كلاس را به دانش آموزان ارائه مي‌دهيم.

وي خاطرنشان كرد: برنامه گل آموز در روزهاي شنبه در ارتباط با اختلال در يادگيري كودكان پيرامون راه كارهايي براي غلط هاي املايي و پررنگ و كمرنگ نوشتن كلمات را توسط كارشناس مورد بحث و بررسي قرار مي‌دهد./ي2
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.