سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون سیاسی، امنیتی استاندار ایلام:

ایلام دارای رتبه اول ایثارگری در کشور است

معاون سیاسی، امنیتی استاندار ایلام گفت: ایلام دارای رتبه اول ایثارگری در کشور است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ محمد نوذری از رتبه اول ایثارگری مردم استان در کشور خبر داد و گفت: در استان ایلام به ازای هر ۳ نفر یک جانباز، شهید و یا ایثارگر و آزاده داریم در حالی که این نسبت در کشور به ازای هر ۷ نفر یک نفر است و این نشان دهنده اوج جانفشانی و ایثارگری مردم این دیار در دوران دفاع مقدس است.

او افزود : ایلامی‌ها در ۸ ساله دفاع مقدس در مقابل دشمن بعثی رادمردانه از سرزمین و کشور دفاع کردند و در تمام این دوران به خاطر جنگ عملا فرصتی برای توسعه و پیشرفت در استان نبود.

معاون سیاسی استاندار تاکید کرد : در دوران جنگ تحمیلی مردم ایلام زیر تلی از دود و آتش ایستادگی کردند و مهاجرت نکردند تا برای ایران اسلامی مرزداران قابل اعتمادی باشند.

مرادی معاون مرکز توانمند سازی ایثارگران کل کشور و مدیر اجرایی مشاورین وزرا نیز از دغدغه ایثارگران و تکریم جایگاه آنان گفت و تصریح کرد: امروز ایثارگران در دستگاه‌های اجرایی دیده نمی‌شوند و جایگاه و ارتقاء شغلی ندارند که بایست دست اندرکاران امر نسبت به این مهم اهتمام جدی داشته باشند.

او اظهار کرد: در برخی از دستگاه‌های اجرایی فرزند شهید با مدرک دکتری و مدارج عالی داریم که بعد از سال‌ها سابقه خدمت هنوز توسط مدیران و سیستم اداری دیده نشده و هیچ گونه ارتقاء شغلی را تجربه نکرده است و این مهم باید در دستور کار قرار گیرد.

انتهای پیام/ه

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.