سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش قیمت‌ به‌بهانه شب یلدا، ممنوع

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز گفت: افزایش قیمت اجناس به‌بهانه شب یلدا تخلف است.

جهانگیر شاهمرادی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، با بیان این که باتوجه به شب یلدا هیچ افزایش قیمتی برای اجناس و میوه ها درنظر گرفته نخواهد شد، گفت: افزایش قیمت اجناس به به بهانه شب یلدا وجاهت قانونی نداشته و تخلف محسوب می شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز با اشاره به این که آجیل، هندوانه و انار نیازهای اساسی شهروندان در شب یلدا هستند، افزود: با کمبود هیچ کالایی در البرز مواجه نیستیم و حتی در یک ماه گذشته قیمت آجیل نیز کاهش یافت.

او با بیان این که پاییز فصل هندوانه نیست، گفت: از اتحادیه می خواهیم تا از طریق افزایش هندوانه در بازار، قیمت آن را کنترل کند.

شاهمرادی با اشاره به این که بازرسی اصناف مسئولیت کنترل نوسان بازار را پذیرفته است، گفت: با این وجود گشت های نظارتی اداره صنعت، معدن و تجارت و همچنین تعزیرات حکومتی استان نظارت خود را تشدید خواهند کرد.

او با بیان این که بهترین ناظران، شهروندان هستند، افزود: شهروندان درصورت مشاهده تخلف در قیمت اجناس به بهانه شب یلدا، موضوع را از طریق شماره‌گیری ۱۲۴ به بازرسان اداره صمت البرز اطلاع دهند.

انتهای پیام/د.خ

برچسب ها: قیمت میوه ، شب یلدا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.