سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری نشست هم اندیشی رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور

نشست هم اندیشی رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور با روسای دانشگاه‌های استان کرمانشاه و روسای دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان برگزار شد .

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،حجت الاسلام و المسلمین دکتر «مصطفی رستمی» رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور گفت : تلاش در جهت توسعه اندیشه‌ها و آگاهی‌های دینی و اسلامی دانشجویان وایجاد و تقویت روحیه مشارکت فعال دانشگاهیان در عرصه فعالیت‌های مختلف اجتماعی و فرهنگی از مهمترین اهداف نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها است و این نهاد با برنامه‌ریزی و ایجاد هماهنگی و ارتباط با نهاد‌ها وتشکل‌های دانشجویی، جهت ایجاد ارتباط با اساتید و نیرو‌های فرهنگی و مذهبی گام‌های موثری برداشته است.

او گفت : تبیین بیانیه گام دوم انقلاب در دانشگاه‌ها باید با دقت و حساسیت بیشتری صورت پذیرد و روسای دانشگاه‌ها باید تمام امکانات را در این خصوص بکار گیرند.

رستمی افزود : ایجاد نا امیدی و بهم ریختگی روانی جوانان در کشور، فشار اقتصادی، وجود تحریم‌ها، ایجاد نا امنی و برهم زدن آرامش جامعه از اقدامات ستیزه جویانه‌ی دشمنان به ویژه آمریکا است. اما با بصیرت و آگاهی مردم همراه نقشه‌های شوم آن‌ها در کشور ناکام خواهد ماند.

حجت الاسلام افشار مسئول نهاد نمایندگی، ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی گفت : هفته وحدت حوزه و دانشگاه فرصتی برای تعامل بیشتر جهت پیشرفت و ارتقا علمی و فرهنگی در کشور است.

او گفت : با تلاش‌ها و فعالیت‌های انجام شده دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از نظر پژوهشی، علمی و فرهنگی در جایگاه مطلوبی در کشور قرار دارد.

افشار افزود : باید به آسیب‌های اجتماعی بویژه در نسل جوان بیشتر توجه شود و برنامه ریزی هاو راهکار‌های کاربردی برای افزایش اشتغال در استان که اصلی‌ترین دغدغه‌ی جوانان است در دانشگاه‌ها انجام شود .

 

 

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.