سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پلمب ۴ دفتر خدمات مسافرتی متخلف در همدان

معاونت گردشگری همدان از پلمب چهار دفتر خدمات مسافرتی در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، علی خاکسار، معاونت گردشگری همدان گفت: به‌منظور جلوگیری از فعالیت دفاتر خدمات مسافرتی متخلف، در چهار ماه گذشته چهار واحد متخلف خدمات مسافرتی، با همکاری دایره نظارت بر اماکن عمومی نیروی انتظامی پلمب شد.

خاکسار افزود: این واحد‌ها به دلیل اجاره کانتر، امضای قرارداد یک طرفه، فعالیت خارج از مفاد قرارداد، استفاده نکردن از راهنمای دارای کارت، اجازه امضا به مسئول کانتر و دریافت مبلغ مازاد از تیپ خدمات ابتدا تذکر وپس از مهلت برای رفع مشکل در نهایت پلمپ شدند.

او با اشاره به ضوابط برگزاری تور‌های مجاز گردشگری نیز گفت: براساس آیین نامه بند «ب» نظارت بر تاسیسات گردشگری تنها واحد‌های دارای مجوز رسمی از وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مجاز به برگزاری تور‌های سیاحتی و جهانگردی با رعایت ضوابط و مقررات مصوب هستند و فعالیت سایر واحد‌های خارج از این چارچوب غیرمجاز بوده و نسبت به جمع‌آوری و پلمپ آن‌ها اقدامات قانونی لازم انجام می‌شود.

خاکسار بیان کرد: شهروندان باید از خرید هرگونه خدمات مسافرتی از واحد‌های بدون مجوز خودداری کنند، زیرا نبود مسئولیت پذیری و آگاهی مجریان تور‌های غیرمجاز از استاندارد‌های مصوب تور‌های گردشگری منجر به وقوع حوادث ناگوار و مشکلات جبران ناپذیر برای مسافران این تور‌ها خواهد شد.

انتهای پیام/ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.