سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

​طرح راهداری زمستانی در محور‌های مواصلاتی استان همدان کلید خورد

طرح راهداری زمستانی در محور‌های مواصلاتی استان همدان با ۵۲۱ نفر نیروی انسانی فعال کلید خورد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، مصطفی پناهنده، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان در حاشیه طرح زمستانی پلیس گفت: ۵۲۱ نفر نیروی انسانی فعال با ۲۸۹ دستگاه ماشین آلات سبک و نیمه سنگین در عملیات برفروبی حضور دارند.

او افزود: طرح زمستانی راهداری در محور‌های مواصلاتی استان همدان از ۱۵ آذرماه کلید خورده و تا پایان ۱۵ فروردین‌ماه سال ۹۸ ادامه خواهد داشت.

مدیرکل راهداری استان همدان ادامه داد: در این ایام، راهداران با استقرار ۲۴ ساعته در ۳۴ راهدارخانه موقت و ثابت در صورت نیاز، عملیات برف‌روبی، شن و نمک‌پاشی را انجام می‌دهند تا مردم مشکلی در راه‌های مواصلاتی نداشته باشند و اکیپ‌های راهداری به شکل مستمر در جاده‌ها حضور دارند.

پناهنده یادآور شد: انتظار ما از رانندگان این است که با آگاهی و درایت و با رعایت قوانین و مقررات و داشتن وسایل و تجهیزات مناسب سفری ایمن را برای خود و خانواده خود رقم بزنند.

این مسئول از رانندگان خواست قبل از سفر با استفاده از سامانه جامع اطلاع رسانی ۱۴۱ اطلاعات لازم را در خصوص وضعیت آب و هوا، وضعیت راه‌ها و... کسب کنند.

مصطفی پناهنده تأکید کرد: ما هم برای مردم و هم در کنار مردم هستیم و با باز نگاه داشتن محورها، ترددی روان و آرام را برقرار خواهیم کرد.

انتهای پیام/ د 

برچسب ها: وزارت راه ، راهداری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.