سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توزیع رایگان ۵ هزار کاور جداکننده ویژه تاکسی‌های فعال شهر

مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان گفت: این سازمان توزیع رایگان پنج هزار کاور جدا کننده بین راننده و مسافر تاکسی‌های شهر را با هدف حفظ سلامت رانندگان و شهروندان در برابر ابتلای بیماری در دستور کار خود قرار داده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،هادی منوچهری مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان اظهار کرد: رانندگان حمل و نقل عمومی از جمله تاکسی‌های شهری، آژانس‌ها، سرویس‌های مدارس و تاکسی‌های اینترنتی از مشاغل پر خطر در معرض ابتلای ویروس کرونا هستند، از این رو رعایت نکات بهداشتی برای آن‌ها بسیار حائز اهمیت است.

او با بیان اینکه سازمان تاکسیرانی اصفهان توزیع رایگان پنج هزار کاور جدا کننده بین راننده و مسافر تاکسی‌های شهر را با هدف حفظ سلامت رانندگان و شهروندان در برابر ابتلای بیماری کرونا با صرف اعتباری افزون بر ۱.۵ میلیارد ریال در دستور کار خود قرار داده است، افزود: روز گذشته و در مرحله نخست تعداد یک هزار کاور جداکننده بین راننده و مسافر که توسط سازمان تاکسیرانی و با حمایت شهرداری اصفهان تهیه شده بود، بین رانندگان تاکسی‌های عمومی سمند و پژو توزیع شد.

مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان ادامه داد: این مدل کاور‌ها که به صورت «به علاوه» است، برای نخستین بار در کشور مورد استفاده قرار می‌گیرد که قابلیت محافظت از سرنشینان صندلی عقب، سرنشین جلو و راننده را دارد.

او خاطرنشان کرد: مرحله دوم توزیع رایگان کاور‌های جداکننده بین راننده و مسافر تاکسی‌های شهر تا هفته آینده ویژه خودرو‌های پراید، آریو (تاکسی‌های فرودگاه) و سایر تاکسی‌های زرد فعال شهر اصفهان شروع می‌شود.

منبع:ایمنا

انتهای پیام/م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.