سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ماجرای درگیری عضو کمیته داوران با داور ایرانی چیست؟

عضو کمیته داوران فدراسیون فوتبال درباره دلیل اخراجش در دیدار نود ارومیه و استقلال خوزستان توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پنجشنبه هفته پیش در چارچوب یکی از دیدار‌های هفته پایانی نیم فصل نخست لیگ دسته اول فوتبال ایران بین تیم‌های نود ارومیه و استقلال خوزستان اتفاق عجیبی افتاد.

در جریان این بازی که با برتری یک بر صفر شاگردان وحید بیاتلو به اتمام رسید، در زمان تعویض بازیکن نود، اتفاقی پیش آمد که در نهایت محمد حسین ترابیان، داور بازی تصمیم گرفت حسین نیرویار مسئول برگزاری بازی را از زمین اخراج کند.

هر چند برخی رسانه‌ها از درگیری فیزیکی عضو جدید کمیته داوران فدراسیون فوتبال با داور چهارم این دیدار خبر داده اند، اما نیرویار در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت: من در جایگاه دبیر هیئت فوتبال استان آذربایجان غربی و مسئول برگزاری بازی در تیم‌های نود ارومیه و استقلال خوزستان شرکت کردم و نماینده کمیته داوران در این بازی نبودم. بحث درگیری فیزیکی و کتک کاری هم صحت ندارد. محمد حسین ترابیان، داور بازی هم می‌تواند شهادت بدهد در یکی از صحنه‌های این دیدار وقتی داور چهارم قصد داشت تابلوی تعویض را بالا ببرد، این تابلو عمل نکرد و از کار افتاده بود. من از داور چهارم درخواست کردم با توجه به اینکه بازیکن مصدوم نود از گوشه دیگر زمین بیرون آمده و در همان لحظه هم خطایی اتفاق افتاد، اجازه بدهد بازیکن جایگزین به زمین برود چراکه با توجه به جو روی نیمکت تیم نود احتمال داشت بین کادرفنی این تیم با داوری درگیری ایجاد شود. امکان ندارد من با داور چهارم درگیر شده باشم.

او افزود: داور چهارم در آن زمان به من گفت وارد بحث نشوم به این دلیل که مرا نمی‌شناخت. خیلی متاسف هستم که داور چهارم، مسئول برگزاری بازی را نمی‌شناخت. داور باید عوامل رسمی بازی را بشناسد. پس از این موضوع محمد حسین ترابیان به شکل محترمانه‌ای از من درخواست کرد بیرون بروم. من به هدایت الله ممبینی هم گفتم داور چهارم باید بداند چه کسی مسئول برگزاری بازی است و خیلی بد است این فرد را نشناسد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.