سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گشایش نمایشگاه نقاشی پرواز سیمرغ در رشت

نمایشگاه نقاشی پرواز سیمرغ از کوه قاف در نگارخانه الهی رشت دایر شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت ، قاسم مصفا، مسئول روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان گفت: نمایشگاه نقاشی انفرادی پرواز سیمرغ از کوه قاف کاری از یوسف پوروقار در نگارخانه الهی رشت گشایش یافته است.

او افزود: ۲۳ اثر اکرلیک و رنگ و روغن از این هنرمند به نمایش گذاشته شده است، افزود: هنرمند با کشف و شهودش در عالم هنر و معنا خود را درمی‌یابد و سفر درونی‌اش را با رنگ و قلم‌مو بر بوم سپید روایت می‌کند.

مسئول روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، با بیان اینکه این نمایشگاه تا ۲۸ آذرماه دایر است، گفت: علاقمندان می‌توانند همه روزه از ساعت ۱۶ تا ۲۱ در نگارخانه الهی شهر رشت به نشانی گلسار، بلوار گیلان، خیابان ۱۸۸، پلاک ۸ دیدن کنند.

قاسم مصفا افزود: یوسف پوروقار متولد ۱۳۴۲، فوق لیسانس نقاشی و دانش‌آموخته دانشگاه تهران است، این هنرمند ۲۵ سال تجربه آموزشی و تدریس در دانشگاه‌های الزهرا، تهران، هنر اصفهان، سوره اصفهان و دانشگاه آزاد نجف‌آباد را دارد.

او تصریح کرد: این هنرمند از سال ۱۳۸۶ تا ۱۳۹۴ معاون موزه هنر‌های معاصر اصفهان بود و داوری جشنواره‌های تجسمی کشور و برگزاری نمایشگاه‌های انفرادی و گروهی را در کارنامه پربارش دارد.

 

انتهای پیام/م.ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.