سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تجربه هوای بهاری در آخرین روز‌های پاییز

آسمان مازندران از امروز شنبه تا دوشنبه ۲۵ آذرماه صاف خواهد بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، احمد اسدی معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران، گفت:هوای مازندران از امروز شنبه تا دوشنبه ۲۵ آذرماه صاف تا نیمه ابری خواهد بود.

او با بیان اینکه آسمان استان در مناطق ساحلی و جلگه‌ای در این بازه زمانی همراه با مه صبحگاهی خواهد بود، افزود:  دمای هوا نیز در بیشتر مناطق استان در این روزها از ۱۰ تا ۱۶ درجه سانتی گراد خواهد بود.

اسدی ادامه داد: با ورود سامانه بارشی از روز سه شنبه ۲۶ آذرماه آسمان مازندران نیمه ابری تا ابری به تدریج از غرب استان همراه با بارش باران و در ارتفاعات همراه با بارش برف پیش بینی می‌شود.

معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران گفت: مازندرانی‌ها روز چهارشنبه ۲۷ آذر در اوایل صبح شاهد بارش پراکنده باران خواهند بود، اما از بعد از ظهر با کاهش ناپایداری و ابرناکی هوا آسمان استان دوباره صاف و نیمه ابری خواهد شد.

او با بیان اینکه آسمان استان در آخرین روز‌های فصل پاییز نیز صاف و نیمه ابری خواهد بود، افزود: آمل با بیشینه دمای نزدیک به ۱۵ درجه سلسیوس گرمترین و سیاه بیشه با ۸ درجه سلسیوس خنک‌ترین نقطه مازندران در روز گذشته بودند.

انتهای پیام/ک
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.