سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کمالوند: امیدوارم به جز بازی فردا، تارتار همیشه موفق باشد/ نمی‌خواهیم اشکالات تیم‌مان را پنهان کنیم

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی گفت: تارتار دوست بسیار خوب من است و امیدوارم به جز بازی فردا، همیشه موفق باشد.

 به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، فراز کمالوند، سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم، در کنفرانس خبری پیش از مسابقه با نفت مسجدسلیمان، اظهار داشت: دیدار فردا بازی بسیار جذابی می‌تواند باشد. تیم نفت مسجدسلیمان، بسیار خوب بوده و لیگ را خوب شروع کرده و ادامه داده است. اما ما  به اندازه‌ای که توقع داشتیم، امتیاز کسب نکردیم. البته کیفیت فنی بازی و نوع امتیاز‌گیری‌مان سنخیتی با هم  ندارد. در بازی با فولاد هم از هر نظر، تیم برتر بودیم، اما متأسفانه به نتیجه مطلوب مان نرسیدیم.

کمالوند ادامه داد: نمی‌خواهیم اشکالات تیم‌مان را پنهان کنیم، ولی شما ببینید در چند مسابقه داوری به شدت تاثیرگذار بوده است، از جمله بازی که با فولاد داشتیم. گل حریف در شرایط درستی به ثمر نرسید و اصلا کرنر نبود. باید یک پنالتی برای ما اعلام می‌شد که بیرون از محوطه خطای ما را گرفتند. از اشتباهات داوری به شدت ضربه خوردیم. امیدوارم با توجه به حضور پیام حیدری، در بازی فردا که داوری بین المللی است، هیچکدام از تیم‌ها از داوری ضرر نکنند.


بیشتر بخوانید: بدشانسی هافبک گرجستانی پارس جنوبی/ کاکاشویلی تحت عمل جراحی قرار می‌گیرد


سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی درباره حریف فردای خود بیان کرد: تارتار، دوست بسیار خوب من در این تیم مربیگری می‌کند و امیدوارم به جز بازی فردا در تمام بازی‌ها موفق باشدو قبلا در این شهر زحمت کشیده است. مردم مسجدسلیمان بسیار خونگرم هستند و از تیم‌شان به خوبی حمایت می‌کنند. اولین شهری که فوتبال در آن کلید خورده است، همین شهر مسجد سلیمان است و مردم جنوب علاقه زیادی به فوتبال دارند.  

او درمورد احتمال کناره‌گیری اش از تیم پارس جنوبی به دلیل مشکلات مالی گفت: بعد از بازی فردا به صورت مفصل در کنفرانس خبری به این موضوع می‌پردازم. با توجه به بازی خیلی خوبی که هفته گذشته مقابل فولاد انجام دادیم، بازی خوبی را انجام دادیم و فردا به دنبال جبران نتایج گذشته خواهیم بود. وقتی تیمی مثل نساجی که یکی از پرهوادارترین تیم‌ها لیگ است، اما نتیجه نمی‌گیرد، هوادارنش آن‌ها را تنها نگذاشتند. ما تیم بدی نداریم و کیفیت  فنی‌مان بد نیست و فقط بدشانسی آوردیم و به حمایت هواداران نیاز داریم.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.