سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دشمنان به دنبال تفرقه میان مسلمانان هستند

خطیب نماز جمعه سنندج گفت: دشمنان به‌دنبال ایجاد تفرقه و اختلاف بین مسلمانان هستند که این امر مستلزم هوشیاری و آگاهی همه مردم است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،ماموستا عبدالرحمن خدایی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سنندج گفت: خداوند متعال در آیات متعدد قرآنی بر یادآوری نعمت‌های الهی توسط مسلمانان تاکید داشته است و باید همواره قدردان این نعمت‌ها باشیم.

اوافزود: خداوند متعال با فرستادن آیین اسلام بر همه بشریت نعمتی بزرگ را ارزانی داشته که پیروان این آیین مترقی در سایه آموزه‌های اسلامی به پیشرفت و عزت دست پیدا کرده‌اند.

خطیب نماز جمعه بیان کرد: اسلام دین اخوت و همدلی است و انتظار داریم همه پیروان این آیین مترقی با اطاعت از دستورات الهی و سیره نبوی به سوی سعادت دنیا و آخرت گام بردارند.

ماموستا خدایی خازر نشان کرد: اسلام دین خیر و برکت است و مسلمانان باید برکات این دین را در زندگی خویش جاری نمایندخداوند به همه مسلمانان سفارش کرده که با هم برادر، مطیع و شکرگزار باشند و این عهد را فراموش نکنند.

او در ادامه خطبه‌های نماز جمعه این هفته بر انس با قرآن و آموزه‌های قرآنی به عنوان ویژگی یک فرد مومن یاد کرد و گفت: انس با قرآن امری لازم و واجب برای همه مسلمین است.

خطیب نماز جمعه بر توجه ویژه مسلمانان به تاریخ اسلام و سیره رسول الله (ص) تاکید کرد و گفت: جوانان محور حرکت در جامعه اسلامی هستند و باید زمینه آشنایی جوانان با آموزه‌های اسلامی را بیش از پیش فراهم کنیم و آنان برای حضور گسترده در مساجد ترغیب نماییم.

ماموستا خدایی  از جامعه روحانیت و اقشار مختلف مردم سنندج برای حمایت از وی در سنگر نماز جمعه تقدیر کرد و از همه نمازگزاران حلالیت طلبید.

او اظهار داشت:دشمنان به‌دنبال ایجاد تفرقه و اختلاف بین مسلمانان شیعه و سنی هستند، بنابراین باید همه با هم هوشیار و آگاه‌تر باشیم.

انتهای پیام/ع

برچسب ها: امام جمعه ، نماز جمعه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.