سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری کارگاه تایپوگرافی اسماء الحسنی در کرمان

مسئول واحد هنر‌های تجسمی حوزه هنری استان کرمان از برگزاری کارگاه تخصصی آماده سازی هنرمندان استان‌های جنوب شرق کشور در نمایشگاه تخصصی پوستر حروف نگاری «اسما الحسنی» در کرمان خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سیدجوادمیرحسینی مسئول واحد هنر‌های تجسمی حوزه هنری استان کرمان  گفت: در آستانه شانزدهمین نمایشگاه پوستر حروف نگاری اسماءالحسنی، کارگاه تخصصی تایپوگرافی با همکاری مرکز هنر‌های تجسمی و اداره کل امور استان‌ها و مجلس حوزه هنری به میزبانی حوزه هنری استان کرمان برگزار می‌شود.

او ادامه داد: این رویداد فرهنگی و هنری با حضور استاد علیرضا حصارکی و اساتید برجسته استانی و هنرمندانی از استان‌های خراسان جنوبی، هرمزگان، سیستان و بلوچستان و کرمان از ۲۷ الی ۲۹ آذرماه در کرمان برگزار می‌شود.

مسئول واحد هنر‌های تجسمی حوزه هنری استان کرمان ضمن دعوت از علاقمندان به حضور در این کارگاه تخصصی اظهار کرد: علاقمندان برای شرکت در این کارگاه تخصصی می‌توانند با شماره تلفن ۳۲۲۳۵۴۵۹ داخلی ۱ واحد هنر‌های تجسمی حوزه هنری و یا با شماره همراه ۹۱۳۱۹۷۶۴۰۶ تماس بگیرند

او تصریح کرد: آثار برتر این کارگاه پس از داوری در تهران در شانزدهمین نمایشگاه سالانه حروف نگاری پوستر اسماءالحسنی که از ۴ تا ۱۸ اردیبهشت سال ۱۳۹۹ به نمایش در خواهد آمد.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.