سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مسئول برگزاری مسابقات لیگ یک:

مسئولان باشگاه تبریزی در روند برگزاری مسابقات اخلال ایجاد کردند/ مس ۳ بر صفر برنده اعلام خواهد شد

محمودزاده گفت: مسئولان باشگاه علم و ادب در برگزاری بازی‌ها اخلال ایجاد کردند و باید پاسخگو باشند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، فریبرز محمودزاده مسئول برگزاری مسابقات لیگ یک درباره دلایل لغو شدن بازی مس کرمان و علم و ادب تبریز گفت: با مسئولان باشگاه علم و ادب  تماس برقرار کردیم و آن ها دلیل حاضر نشدن تیمشان برابر مس کرمان را اختلافات داخلی بر سر مسائل مسائل مالکیتی و حقوقی این باشگاه عنوان‌ کردند. جالب تر این است که هیچ نامه و مکاتبه رسمی از طرف هیات استان، اداره کل ورزش استان و خود باشگاه به فدراسیون و سازمان لیگ ارسال نشده و طبیعتا طبق روال عادی نیروهای انتظامی، اورژانس، آتش نشانی و داوران و ناظران و تیم میزبان در محل برگزاری بازی حاضر شدند و آماده برگزاری بازی بودند.

مسئول برگزاری مسابقات لیگ یک در ادامه گفت: شهرداری تبریز این رفتار غیر حرفه ای را در فصل گذشته هم انجام داد که تمامی بازی های دسته یک انجام شد، به جز دیدار شاهین شهرداری و شهرداری تبریز در بوشهر که به دلایل واهی و کاملا غیر حرفه ای در آن بازی هم حضور پیدا نکردند.

محمودزاده در پاسخ به این سوال که چه تنبیهی برای این تیم در نظر گرفته خواهد شد گفت: در آیین نامه های سازمان لیگ و کمیته انضباطی چند نوع تنبیه برای جرایمی از این دست پیش بینی شده که یکی از این تنبیهات این است که اگر تیمی در دو مسابقه حاضر نشود از جدول مسابقات حذف و راهی دو  دسته پایین تر خواهد شد. برای حاضر نشدن در یک مسابقه جریمه نقدی در نظر گرفته شده اما نکته مهم این است که من به عنوان مسئول برگزاری مسابقات، رسانه ها و بقیه باشگاه ها  می خواهیم مسابقات با نظم برگزار شود و این طور نباشد که یک تیم به دلایل واهی در مسابقات حاضر نشود.

او افزود: شب گذشته یکی از مسئولان استانی آذربایجان شرقی با من تماس گرفت و گفت این تیم هزینه ۵۰، ۶۰ میلیونی نخواهد کرد تا به کرمان برود و با چند گل بازی را واگذار کند، بلکه این هفته شرکت نمی‌کند تا در هفته آینده با قدرت بیشتر به مصاف ملوان برود، اما باید بگویم که ما در سازمان لیگ از این موضوع نخواهیم گذشت و روز شنبه با حراست سازمان لیگ، کمیته انضباطی و کمیته اخلاق مکاتبه حقوقی خواهیم داشت.

مسئول برگزاری مسابقات لیگ یک گفت: برخی افراد به ویژه مسئولان باشگاه علم و ادب در به چالش کشیدن لیگ یک نقش داشتند. بازی‌های لیگ یک از ۶ مرداد ماه آغاز شد و به جز هفته چهاردهم که به دلایل آشکار برخی بازی‌های آن انجام نشد و همه در جریان آن هستند، هیچ وقفه‌ای در بازی‌ها نیفتاد، اما باشگاه علم و ادب در برگزاری بازی‌ها اخلال ایجاد کرده و باید پاسخگو باشد.

محمودزاده افزود: مطمئنا تا حصول نتیجه، عقب نشینی نخواهیم کرد. تیم مس کرمان هیچ تقصیری نداشت زیرا تمام مقدمات برگزاری بازی را فراهم کروه بود اما با این اقدام غیر حرفه ای باشگاه تبریزی در حق بقیه تیم ها اجحاف شد. قطعا نتیجه 3 بر صفر به سود مس اعلام خواهد شد زیرا تمام مقدمات برگزاری بازی فراهم بود و عوامل در محل بازی حضور داشتند. از طرف دیگر علم و ادب با سازمان لیگ مکاتبه حقوقی نداشته و اگر هم داشته دلیل منطقی برای حضور نیافتن وجود نداشته است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.