سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دو واحد متخلف و آلاینده در شهریار به مراجع قضائی معرفی شدند

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان شهریار گفت: در راستای اجرای ماده 11 و 12 قانون حفاظت و بهسازی محیط زیست و ماده ٦٨٨ قانون مجازات اسلامى دو واحد متخلف و آلاينده محيط زيست به مرجع قضائی معرفی شدند.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، فاطمه رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهریار گفت: در اين رابطه يك واحد توليدی مصنوعات تزئينی به دليل عدم پيش بينی تمهيدات زيست محيطی و آلايندگی هوا و آب و همچنين يك واحد تفكيك غير مجاز زباله به دليل تهديد عليه بهداشت عمومی به دادگاه معرفی شدند.

برنا افزود: اين واحد ها با توجه به اخطاريه های مكرر به دليل عدم اقدام مؤثر برای رفع آلودگی، متخلف شناخته شده و با آنها برخورد قانونی صورت گرفت.
وی در ادامه گفت: همچنين طي گشت و پايش های محيط زيست، براي يك واحد رنگرزی پارچه غير مجاز به دليل سرريز نمودن فاضلاب به منابع آب زير زمينی و آلودگی آن و یک واحد قالکاری غير مجاز بدليل آلودگی هوا اخطاریه زیست محیطی صادر شد.

رييس اداره محيط زيست شهريار در پايان افزود: حفاظت از محيط زيست و جلوگيري از آلودگی منابع آب، خاك و هوا از وظائف ذاتي محيط زيست بوده و محيط زيست در اين رابطه با هرگونه تخلف كه سلامت شهروندان را تهديد كند و يا باعث خسارت به محيط زيست شود، برابر قوانين برخورد خواهد كرد.

انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.