سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری رزمایش طرح ترافیک انتظامی زمستان ۹۸

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه از دستگاه‌های امدادی خواست تا در طرح ترافیکی زمستانی با پلیس به منظور کاهش سوانح جاده‌ای همکاری لازم را داشته باشند.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  مهرداد سالاری روز پنجشنبه در رزمایش طرح ترافیکی - انتظامی زمستان ۹۸ کرمانشاه گفت: طرح زمستانی از امروز با حضور دستگاه‌های مختلف از جمله نیروی انتظامی، هلال احمر، شهرداری، اورژانس و راهداری آغاز و تا ۲۰ اسفند ادامه پیدا می‌کند.

او با بیان اینکه موضوع تصادف همواره جزو دغدغه‌های مردم و مسئوولان بوده و رهبر معظم انقلاب نیز نسبت به آن هشدار داده‌اند، افزود: همه باید همدل و همراه باشیم تا آمار سوانح و تلفات رانندگی را کاهش دهیم.

او با بیان اینکه استان کرمانشاه از زیرساخت‌های جاده‌ای مناسبی برخوردار است، یادآور شد: لازم است به منظور کاهش سوانح و آسیب‌ها این زیرساخت‌ها توسعه یافته و جاده‌ها را ایمن‌تر از قبل کنیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه همچنین بر تقویت تجهیزات کنترل سرعت تاکید کرد و گفت: به زودی ۳۰ دستگاه دوربین ثابت به دوربین‌های ثابت و سیار فعلی در سطح جاده‌های استان اضافه خواهد شد.

سالاری همچنین با اشاره به شناسایی بسیاری از نقاط حادثه خیز، افزود: اقدامات لازم برای اصلاح و رفع این نقاط در دست اقدام است.

او در ادامه به نقش رسانه‌ها در کاهش سوانح رانندگی نیز اشاره کرد و گفت: این کار تاثیر به‌سزایی خواهد داشت که نمونه آن در بستن کمربند ایمنی و نقشی که در کاهش تلفات رانندگی داشت، مشاهده شد.

او همچنین از عموم شهروندان نیز خواست تا در فصل زمستان حتما به توصیه‌های پلیس و دیگر نیرو‌های امدادی توجه و از انجام حرکات خطرناک در حین رانندگی خودداری کنند.

او در پایان ابراز امیدواری کرد تا با همراهی مسئوولان و مردم شاهد کاهش سوانح جاده‌ای باشیم و شنیدن خبر ناگوار از دست دادن  هموطنان خود به حداقل برسد.

انتهای  پیام/ز

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.