سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

واگذاری زمین کشاورزی رایگان به ۶۰۰ جوان قصرشیرینی

رییس مجمع جوانان استان کرمانشاه گفت: ۶۰۰ جوان قصرشیرینی با تحصیلات دانشگاهی و بیکار، تاکنون برای دریافت واگذاری زمین کشاورزی رایگان ثبت نام کرده اند.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، محسن پروانه رییس مجمع جوانان استان کرمانشاه   گفت:  به زودی جلسه واگذاری زمین های کشاورزی با حضور استاندار کرمانشاه، فرماندار قصرشیرین و دیگر مسوولان مربوط برگزار می شود.

او اظهار داشت: این طرح به منظور حمایت از جوانان بیکار و دانش آموخته گان دانشگاهی است که واگذاری زمین تنها برای افراد بومی است و افراد غیربومی شامل این طرح نمی شوند.

رییس مجمع جوانان استان کرمانشاه گفت: زمین های کشاورزی در محدوده شهرستان قصرشیرین هستند و واگذاری زمین های کشاورزی آبی نیز به صورت گروهی و در قالب تعاونی است.

پروانه ادامه داد: با حمایت و پیگیری های مسوولان به خصوص استاندار کرمانشاه و فرماندار قصرشیرین برای اجرای این طرح، موافقت وزارت جهاد کشاورزی نیز در این رابطه اعلام شده و زمین های واگذاری رایگان نیز به صورت قطعات ۲ یا سه هکتاری خواهد بود.

او ادامه داد: سازمان مردم نهاد قصرشیرین شهر خاطره ها وظیفه ثبت نام از متقاضیان را عهده دار بوده است.

فرماندار قصرشیرین گفت: هم اکنون ۱۰ هزار هکتار از زمین های کشاورزی این شهرستان از طریق سدهای موجود و همچنین طرح سامانه گرمسیری به سامانه نوین آبیاری تجهیز شده و آماده واگذاری به افراد فاقد کار است با عنایت استاندار کرمانشاه و طبق پیگیری های انجام شده قرار شد که به تمام دانش آموخته گان و جوانان بیکار، زمین های کشاورزی آبی واگذار شود.

او هدف از اجرای این طرح را ایجاد اشتغال پایدار، توسعه و رونق تولید و کشاورزی و جلوگیری از مهاجرات جوانان فارغ التحصیل دانشگاهی بیان کرد.

انتهای  پیام/ز

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.