سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هزار و ۲۰۰ نفر در طرح زمستانه به مسافران در جاده‌های استان زنجان خدمات رسانی می‌کنند

فرمانده انتظامی استان زنجان گفت:هزار و ۲۰۰ نفر در طرح زمستانه به مسافران در جاده‌های استان زنجان خدمات رسانی می‌کنند .

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،سردار رحیم جهانبخش در رزمایش طرح زمستانه ترافیکی استان زنجان با اشاره به آغاز این طرح از ۲۰ آذر ماه تا ۲۰ اسفند ماه  گفت: مردم، ولی نعمت ما هستند و خدمات رسانی شایسته به مردم از اولویت‌های کاری پلیس است.

او با اشاره به آمادگی کامل نیرو‌های امدادی از جمله سازمان آتش‌نشانی، راهداری، هلال‌احمر، اورژانس و امداد خودرو در کنار پلیس در اجرای طرح زمستانه ترافیکی  افزود: با آغاز این طرح پلیس و نیرو‌های خدماتی و امدادی با استفاده از حداکثر توان اجرایی و امکانات موجود، آماده ارائه خدمات مضاعف در ایام زمستان به هم‌وطنان در محور‌های مواصلاتی استان هستند.

فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به اینکه پلیس با استقرار تیم‌های محسوس و نامحسوس تاثیر بسزایی در پیشگیری از سوانح جاده‌ای دارد گفت: اطلاع رسانی مناسب، از سوانح جاده‌ای پیشگیری می‌کند.

سردار جهانبخش هدف از طرح زمستانه پلیس راه را افزایش انضباط ترافیکی و ایمنی تردد وسایل نقلیه در سطح جاد‌ها و معابر درون و برون شهری عنوان کرد و گفت: سازمان‌های دخیل در این طرح بایستی باهم اندیشی و همکاری و افزایش تعاملات به کاهش وقوع تصادفات کمک کنند.

این مقام ارشد انتظامی استان زنجان با اشاره به اینکه هزارو ۲۰۰ نفر به صورت مستقیم در این طرح به مردم در جاده‌های استان زنجان خدمات رسانمی خواهند کرد، گفت: در این طرح ۶۵ اکیپ مجهز و آموزش دیده از پلیس راه استان، ۳۱ پایگاه امدادی ثابت و موقت از هلال احمر، ۲۵ اکیپ سیار هلا احمر، ۵۲ پایگاه اورژانس، ۴۹ اکیپ مجهز امداد خودرو خدمات رسانی می‌کنند.

فرمانده انتظامی استان زنجان افزود: همچنین در طرح زمستانه پلیس راه ۲۸ راهدارخانه با ۲۵۰ اکیپ خودرویی و ۲۹ پایگاه آتش نشانی در سطح استان به همراه پشتیبانی معاونت استانداری و اداره مسکن و شهرسازی در خدمت مردم خواهند بود.

سردار جهانبخش با تاکید بر اینکه ایثار از خودگذشتگی شما برای آرامش مردم بهترین افتخار است گفت: امیدواریم بتوانیم با انجام طرح زمستانی در جهت کاهش تلفات و ایمنی جاده‌ها و شهر‌ها قدم موثر و مثبتی برداریم.
 
انتهای پیام/ن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.