او افزود: کلانتریها در کارهای اجرایی و انتظامی فعال هستند و بیشترین ارتباط را با مردم دارند ویکی از سازمانهایی که بیشترین ارتباط را با مردم دارد امروز پلیس است پس میطلبد که این مراکز، ویترینی از اخلاق حسنه، رعایت حقوق شهروندی و تسکین دهنده آلام مردم باشند و سریعا به آن رسیدگی کنند.
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان ایلام اظهار کرد: امروز از لحاظ رفتاری به یک مرحله واقعی رسیدیم چرا که بحث رفتاری اسلامی را در ارتباط کاری مشاهده میکنیم.
او یادآور شد: تقریبا دو دهه است که کار مشاورهای ومددکاری در کلانتریها آغاز شده و روسا باید بیشترین منفعت را از مددکاران اجتماعی در بحث حوزه مدیریتی وسازمانی ببرند و بتوانند میزان پروندههای ارجاعی خود به مراکز قضائی را با مصالحه کمتر کنند.
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان ایلام ادامه داد:امروز اگر در حوزه کلانتریها سارق یا معتاد یا اراذل و اوباشی هست روسای کلانتریها میتوانند از ظرفیت مددکاران اجتماعی برای تغییر در رفتار این طیف از افراد استفاده کنند تا جامعهای عاری از آسیبهای اجتماعی داشته باشیم.
او به نقش مشاوره و مددکاری در بحث درون سازمانی نیز اشاره و عنوان کرد: مددکاران از طریق برگزاری کلاسهای مهارت ارتباطی برای کارکنان میتوانند در خویشتن داری و بالا بردن آستانه تحمل کارکنان وکنترل خشم تاثیر بسزایی داشته باشند.
انتهای پیام/ د