سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهردار منطقه ۱۲ مطرح کرد:

علل آتش سوزی صبح امروز در چهارراه استانبول در دست بررسی است

سعادتی درباره آتش سوزی صبح امروز یک باب مغازه در خیابان جمهوری توضیحاتی داد.

علیمحمد سعادتی شهردار منطقه ۱۲ تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در تشریح جزییات حادثه آتش‌سوزی صبح امروز در خیابان جمهوری و محدوده چهارراه استانبول گفت: ساعت ۵ صبح امروز گزارش یک مورد حادثه حریق در خیابان جمهوری (ضلع شرقی ساختمان پلاسکو) به واحد‌های آتش نشانی اعلام شد و ما نیز به بررسی جزییات حادثه پرداختیم.

شهردار منطقه ۱۲ تهران افزود: حادثه حریق در یک باب مغازه در مجاورت ساختمان پلاسکو رخ داد که در کنار آن نیز انبار این مغازه دچار حریق شد که در همان دقایق ابتدایی آتش سوزی با حضور به موقع نیرو‌های آتش‌نشانی حادثه حریق اطفاء شد.

او با بیان اینکه حادثه آتش سوزی صبح امروز خسارت جانی نداشت و تنها خسارت وارد شده خسارت مالی بود، ادامه داد: ما در مدیریت شهری پیگیر جزییات حادثه و علل آن هستم که در گفتگو‌های مطرح شده با عوامل آتش نشانی قرار بر این شد که نیرو‌های این سازمان علل وقوع حادثه را گزارش کنند.


بیشتربخوانید: آخرین جزئیات آتش سوزی انبار لباس در چهارراه استانبول از زبان پلیس


شهردار منطقه ۱۲ تهران تصریح کرد: حادثه آتش سوزی در مجاورت ساختمان پلاسکو بود، اما سرایتی به محدوده ساختمان پلاسکو نداشت و تنها از لحاظ موقعیت جغرافیایی در این آتش سوزی صحبت از ساختمان پلاسکو شد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.