سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مقابله با آسیب‌های اجتماعی نیاز به فرهنگسازی بیشتر دارد

معاون سیاسی امنیتی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: مقابله و پیشگیری نیاز از آسیب‌های اجتماعی به فرهنگسازی و فعالیت بیشتری نیاز دارد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد،جعفر مردانی معاون سیاسی امنیتی استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: مقابله با آسیب‌های اجتماعی در جامعه نیازمند بسیج همگانی است.

او افزود: در حوزه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی به خصوص اعتیاد در سطح استان اقدامات و برنامه‌های مطلوبی اجرا شد، اما در حوزه مقابله و پیشگیری نیاز به فرهنگسازی و فعالیت بیشتر است.

مردانی به نقش رسانه‌ها، مطبوعات، آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها، ائمه جمعه و جماعات در حوزه پیشگیری و مقابله با آسیب‌های اجتماعی تأکید و اضافه کرد: حوزه پیشگیری نیاز به تعامل، همکاری و همراهی همه متولیان دارد.

او ادامه داد: اجرای طرح یاریگران زندگی در بین دانش آموزان به عنوان یک قشر عظیم از جمعیت استان یک گام مثبت در حوزه پیشگیری است.

مردانی گفت: وجود ۲۰۶ هزار دانش آموز، ۱۵ هزار فرهنگی و خانواده‌های این افراد می‌تواند در راستای مقابله و پیشگیری یا اقدام تأثیرگذار باشد.

او به تولید سالانه بیش از دو هزار تن مواد مخدر در کشور افغانستان در همسایگی ایران به عنوان یک تهدید اشاره کرد و افزود: مقابله با این بلای خانمانسوز، آموزش، پیشگیری و فرهنگسازی از رده‌های سنی پایین را در کشور می‌طلبد.

انتهای پیام/ف

برچسب ها: استانداری ، خانواده
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.