سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهدا ۳۰ دستگاه ژنراتور برق و پروژکتور به مدارس عشایری خوزستان

مدیر آموزش و پرورش عشایر خوزستان از اهدا ۵ دستگاه ژنراتور (موتور) برق و ۲۵ دستگاه پروژکتور به مدارس عشایری استان از سوی جمعیت امام علی (ع) خبر داد.

حمید قنبری مدیر آموزش و پرورش عشایر خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: حدود ۲۰ درصد مدارس عشایری از نعمت برق محروم هستند و مواقع بسیاری است که به دلیل شرایط جوی تاریکی بر برخی از کلاس‌ها حکم فرما می‌شود و گاهاً به دشواری کلاس درس برگزار می‌گردد.

او افزود: عمده این مدارس کم جمعیت و در روستا‌های کم جمعیت و صعب العبور هستند که به سختی می‌توان برای ان‌ها برق ارسال کرد.

قنبری با اشاره به بخشنامه منع استفاده از بخاری نفتی اظهار داشت: با دریافت این بخشنامه و با توجه سردسیری بودن مناطق عشایری به شدت نگران دانش اموزان مدارسی که فاقد برق هستند شدیم و پیگیری‌های لازم در این زمینه انجام شده و در حال انجام است.

مدیر آموزش و پرورش عشایر خوزستان بیان کرد: در این میان خبری خوشحال کننده چشم و دل همه ما را روشن کرد و آن اختصاص ۵ دستگاه موتور برق و ۲۰ عدد پروژکتور نوری به ارزشی بالغ بر ۶۰۰ میلیون ریال به مدارس عشایری از طرف جمعیت امام (ع) بود.

این مقام مسئول ادامه داد: با همکاری این جمعیت مدارس و نقاط بحرانی که هم جمعیت زیادی داشته و هم نیازمندی بیشتری به برق داشتند را شناسایی و به حمد الهی امروز این موتور‌ها و پروژکتور‌ها در مدارس نصب و افتتاح شدند.

حمید قنبری اظهار کرد: با راه اندازی این موتور ها‌ی اهدایی جمعیت امام علی (ع) روشنایی به کلاس‌های درس عشایری آمد و اداره نیز با ارسال بخاری‌های برقی استاندارد سوز سرما را از این کلاس‌ها که تا پیش از این امکان استفاده از بخاری را نداشته دور کرد.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.