سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بسته اخبار انتظامی ۲۰ آذر ماه؛

از دپوی ماهرانه سوخت قاچاق تا کشف مواد مخدر

اخبار پلیسی و انتظامی استان کرمان در روز چهارشنبه ۲۰ آذر ماه را در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، رئیس پلیس آگاهی استان کرمان سرهنگ یدالله حسن پور از شناسایی محل دپو ماهرانه سوخت قاچاق و کشف ۱۰ هزار لیتر گازوئیل در حاشیه شهر کرمان خبر داد.

سرهنگ یدالله حسن پور گفت: در این محل دپوی سوخت ۴ مخزن بطور مخفیانه و بسیار ماهرانه در اتاقک‌هایی جاساز شده بود که بصورت لوله کشی به هم مرتبط و از طریق آنان سوخت قاچاق تخلیه و بارگیری می‌شد.

او با اشاره به کشف ۱۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق از این مخفیگاه، افزود:در این عملیات یک دستگاه تریلر که در کف آن مخزنی برای انتقال سوخت قاچاق تعبیه شده بود کشف و قاچاقچیان در انتقال سوخت قاچاق به استان سیستان و بلوچستان ناکام ماندند.

کشف ۲۰۳ کیلوگرم مواد مخدر در بردسیر

فرمانده انتظامی استان از کشف ۱۰۳ کیلوگرم تریاک و ۱۰۰ کیلوگرم حشیش در عملیات پلیس شهرستان بردسیر خبر داد.

سردار"عبدالرضا ناظری"در تشریح این خبر گفت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر بردسیرهنگام گشت زنی در یکی از محور‌های مواصلاتی از یک دستگاه وانت پیکان۱۰۳ کیلو تریاک و ۱۰۰ کیلوگرم حشیش کشف کردند و در ادامه نیز متوجه شدند یک دستگاه وانت پیکان دیگر به عنوان راه پاک کن با این خودرو در ارتباط است.

فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: در ادامه ماموران با گشت زنی در این محور خودروی وانت دیگر که در یک نقطه رها شده بود را کشف کردند که تلاش برای شناسایی و دستگیری راننده آن ادامه دارد.

کشف ۲۰ تن چوب سرقت شده کمتر از ۶ ساعت در زرند

سرپرست فرماندهی انتظامی زرند از کشف ۲۰ تن چوب سرقت شده از محدوده یکی از مناطق روستائی این شهرستان کمتر از ۶ ساعت خبر داد.

سرهنگ سید علی محمودزاده گفت: در پی سرقت ۲۰ تن چوب از کارگاهی واقع در روستای"بهارستان"ماموران پس از بررسی محل نگهداری این بار چوب و با انجام اقدامات پلیسی، ۲ سارق را شناسایی و آنان را با اخذ مجوز قضایی در منزلشان دستگیر کردند.

این دو سارق در بازجویی‌های انجام شده به انجام این سرقت اعتراف کردند و چوب‌های مسروقه تحویل مالباخته شد.

دستگیری سرکرده اراذل و اوباش در کرمان

سرپرست پلیس امنیت عمومی از شناسائی و دستگیری سرکرده اراذل و اوباش در عملیات ماموران این پلیس خبر داد.

سرهنگ اصغر زاهدی گفت: در راستای اعلام یک فقره نزاع و درگیری خیابانی در تیرماه سال جاری توسط اراذل و اوباش در یکی از محلات شهر کرمان و متواری شدن عوامل نزاع، ماموران اداره عملیات پلیس امنیت عمومی سرکرده اراذل و اوباش را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

گفتنی است این متهم که حین دستگیری با سلاح سرد به سمت ماموران حمله ور شد دارای سوابق آدم ربایی، سرقت، نزاع و مشارکت در گروگانگیری، ایراد ضرب و جرح عمدی، تخریب و عامل نارضایتی مردم بود که تحویل مراجع قضائی شد.

سارقان زورگیر محدوده هفت باغ دستگیر شدند

فرمانده انتظامی استان کرمان از دستگیری سارقان زورگیر معروف به"کفتار"و کشف ۳۰ فقره سرقت در عملیات ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان کرمان خبر داد.

 سردار عبدالرضا ناظری، فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت به صورت زورگیری از شهروندان در محور هفت باغ، ماموران پلیس امنیت عمومی با انجام کار اطلاعاتی و پایش نامحسوس ۲ سارق حرفه‌ای را در حالی که با یک دستگاه موتورسیکلت قصد زوگیری از یک زوج جوان را داشتند، شناسائی و دستگیر کردند.

او با بیان اینکه سارقان ۳ سال تحت تعقیب پلیس و دستگاه قضایی بودند افزود: متهمان در ابتدای شب با استفاده از سلاح سرد از شهروندانی که در حاشیه محور هفت باغ توقف داشتند زورگیری کرده و بصورت خشن طلاجات، تلفن همراه و اموال شهروندان را به غارت می‌بردند.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به اعتراف سارقان به ۳۰ فقره سرقت گفت: قطعا حضور محسوس و نامحسوس پلیس در اماکن تفریحی و حاشیه شهر افزایش خواهد یافت و در کنار آن با یک سری تدابیر و کار اطلاعاتی با تمام توان در راستای حفظ آرامش مردم تلاش خواهیم کرد.

انتهای پیام/ س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.