سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیاده‌راه تربیت در مسیر تبدیل به گذرگاه فرهنگ و هنر

دومین جلسه کاری پیرامون ایجاد گذر‌های فرهنگ و هنر تبریز برگزار شد و اعضای این جلسه بر تبدیل پیاده راه تربیت به گذر فرهنگ و هنر تبریز تاکید کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،دومین جلسه کاری پیرامون ایجاد گذر‌های فرهنگ و هنر تبریز صبح امروز در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، مدیر کل میراث فرهنگی استان، مسئول دفتر اقتصادی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و معاونین و مدیران شهرداری منطقه ۸ تبریز برگزار و پیرامون بررسی طرح تبدیل پیاده راه تربیت به گذر فرهنگ و هنر تبریز بحث و تبادل نظر شد.

در این جلسه مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با اشاره به اینکه مسیر پیاده راه تربیت یکی از پرترددترین و تاریخی‌ترین معابر منطقه تاریخی فرهنگی تبریز است، این مسیر را دارای پتانسیل بالا برای تبدیل به گذر فرهنگ و هنر تبریز و اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری متعدد دانست و خواستار ثبت این مسیر به عنوان گذر فرهنگ و هنر تبریز شد.

در پایان این جلسه مقرر شد طی روز‌های آتی مراحل ثبت پیاده راه تربیت به عنوان گذر فرهنگ و هنر تبریز انجام و طی ماه‌های آتی اجرایی شود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.