سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فعالیت ۱۸ دوربین ثبت تخلف در جاده‌های چهارمحال و بختیاری

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: ۳۴ دوربین ثبت تخلف در جاده‌های استان قرار دارد که از این ۱۸ دوربین فعال است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مجید نظری معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه در استان سه هزار و ۷۰۰ کیلومتر جاده وجود دارد اظهار داشت: ۲۶۰ کیلومتر از جاده‌های استان بزرگراه، ۸۱۶ کیلومتر راه اصلی، ۲۹۰ کیلومتر راه فرعی و مابقی راه شوسه و درون شهری است.

او افزود: در محور‌های مواصلاتی استان بیش از ۴۹ نقطه حادثه خیز شناسایی شده است.

نظری با تأکید بر سخت گذربودن محور‌های مواصلاتی استان اضافه کرد: براساس برنامه زمانبندی سالانه ۱۰ نقطه حادثه خیز استان ایمن سازی خواهد شد.

او ادامه داد: در استان ۳۴ دوربین ثبت تخلف در جاده‌ها نصب شده است که از این تعداد ۱۸ دوربین فعال و مابقی نیاز به تعمیرات دارد.

نظری گفت: در سطح شهر‌ها نیز ۲۷ دوربین نظارتی نصب شده که ۲۵ مورد آن فعال است.

او افزود: از ابتدای امسال تا پایان آبان ماه، تصادفات در محور‌های برون شهری هشت درصد، آمار کشته شدگان تصادفات ۱۷ درصد و جرحی دو درصد و مجروحان پنج درصد کاهش داشت.

نظری اضافه کرد: در حوزه درون شهری نیز در تعداد متوفی ۲۶ درصد کاهش و جرحی شش درصد کاهش در سطح استان داشتیم.

او با اشاره به بارندگی ابتدای امسال در استان ادامه داد: با توجه به آمادگی و تعامل خوب دستگاه‌های امدادی، انتظامی و مردم در این بارش‌ها هیچ گونه خسارت جانی در استان داشتیم.

نظری گفت: این استان در بارندگی فروردین ماه امسال چهارمین استان پربارش کشور بود، که شش هزار میلیارد ریال خسارت در حوزه‌های مختلف به استان وارد شد.

او افزود: امسال نیز نزدیک ۱۲۱ میلیمتر بارش در استان ثبت شده که نسبت به مدت سال گذشته ۱۰ درصد کاهش داشته است.

نظری اضافه کرد: طرح زمستانی امسال با ۱۱۹ پایگاه، ۴۳۷ خودروی امدادی و انتظامی و فعالیت یک هزار و ۱۳ نفر از ۲۰ آذر ماه تا ۲۰ اسفند ۹۸ اجرا می‌شود.

انتهای پیام/ف

برچسب ها: استانداری ، راهداری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.