سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سینمای طلایی برای معلولان

مدیر پردیس سینمایی مجموعه سیتی سنتر گفت: بر اساس رتبه بندی سینما‌های کشور از نظر دسترسی امکانات برای معلولین، پردیس سینمایی اصفهان سیتی سنتر رتبه طلایی کسب کرده است.

محمد پناهی نژاد مدیر پردیس سینمایی مجموعه سیتی سنتر در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان گفت: پردیس سینمایی اصفهان سیتی سنتر به گونه‌ای طراحی شده که از ورودی مجموعه، شرایط عبور و مرور و استقرار معلولان با کیفیت مطلوبی فراهم است و بر اساس رتبه بندی سینما‌های کشور از نظر دسترسی امکانات برای معلولین، پردیس سینمایی اصفهان سیتی سنتر رتبه طلایی کسب کرده است.

او افزود: در سال‌‏های گذشته، معلولان کمتر در عرصه اجتماعی حاضر می‌شدند و نیاز‌های آن‌ها محدود بود، اما در حال حاضر تعداد زیادی از معلولان در عرصه‌های اجتماعی حضور فعال دارند و انتظارشان برای مناسب سازی شهر‌ها و مکان‌ها بالا رفته است.

مدیر پردیس سینمایی مجموعه سیتی سنتردر ادامه بیان کرد: همه ورودی‌ها برای معلولان در دسترس  است، آسانسور و بالا بر در همه طبقات وجود دارد، از پارکینگ با رمپ به طبقات راه قابل دسترس دارد، سرویس بهداشتی ویژه معلولان وجود دارد و نکته قابل تامل اینکه شیب رمپ‌های برقی زیاد نیست و اگر فرد با ویلچر، عصا یا سایر وسایل کمکی حرکت می‌کنید بدون کمک همراه نیز می‌تواند ازآن استفاده کند.
 
انتهای پیام/ی
 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.