سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده انتظامی استان سمنان:

طرح ترافیک زمستانی در محورهای حادثه‌خیز استان سمنان آغاز شد

سرهنگ عبدالله حسنی گفت: طرح نظارت بر ترافیک زمستانی با اولویت چهار محور حادثه‌خیز استان سمنان کار خود را آغاز کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سرهنگ عبدالله حسنی فرمانده انتظامی استان سمنان در مراسم آغاز طرح زمستانی ناجا برای مقابله با حوادث جاده‌ای با اشاره به اجرای این طرح با اولویت چهار محور کوهستانی استان سمنان گفت: این طرح از امروز با تحت پوشش قرار دادن محور‌های شاهرود- آزادشهر، سمنان – دامغان، مهدی‌شهر به گونه و سمنان- فیروزکوه آغاز می‌شود.

او بابیان اینکه در رزمایش زمستانی پلیس‌راه و دستگاه‌های امدادی استان سمنان حضور دارند افزود: در شرایط عادی ۴۰ تیم در جاده‌ها حضورداشته که از امروز ۵۲ تیم به آن اضافه می‌شود تا بتوانیم خدمات بهتری را به مسافران و رانندگان ارائه کنیم.

فرمانده انتظامی استان سمنان با اشاره حضور دستگاه‌های ذی‌ربط، چون راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، پلیس‌راه، نیرو‌های امدادی هلال‌احمر و اورژانس و غیره در این طرح، تأکید کرد: حضور این نیرو‌ها در کاهش تلفات و همچنین خسارات جاده‌ای نقشی بسزا دارد.

حسنی با بیان اینکه طرح ترافیکی زمستانی پس از طرح پیک تردد سفر‌های تابستانی برای دومین بار در سال جاری در استان اجرا می‌شود تصریح کرد: با اجرای طرح‌های ترافیکی با کاهش چشمگیر حوادث جاده‌ای روبرو بودیم.

او افزود: این امر نشان می‌دهد که حضور مؤثر نیرو‌های انتظامی وامدادی درراه‌ها می‌تواند سبب کاهش تصادفات جاده‌ای شود و به همین دلیل در اجرای طرح زمستانی نیز این نیرو‌ها حضور فعال دارند.

فرمانده انتظامی استان سمنان کاهش تلفات و خسارات تصادفات جاده‌ای، آرامش مردم و همچنین تسهیل دررفت و آمد و شرایط جاده‌ای را اهداف اجرای طرح دانست و تصریح کرد: امیدواریم این طرح با همراهی خوب مردم به انجام برسد چراکه شرط لازم اجرای آن همراهی مردم با طرح و عاملان آن است.

انتهای پیام / ر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.