سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جانشین سازمان نشر آثار و ارزش‌های روحانیت در دفاع مقدس:

راه اندازی اولین موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در قم

حجت الاسلام لقمان پورگفت:اولین موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس درقم راه اندازی می‌شود که ارزش‌های انقلاب را در موزه به نمایش گذاریم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،حجت الاسلام علی لقمان پور جانشین سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس ظهر چهارشنبه در دیدار با امام جمعه ساری با اشاره به تشکیل سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس گفت: در بحث شهدای روحانی و اینکه اولین گردان رزمی دوران دفاع مقدس را مازندرانی‌ها تشکیل دادند، نقش مازندران برجسته بوده است.

او ادامه داد: معرفی پیشکسوتان دفاع مقدس در دستور کار قرار گیرد و در زمینه طلبه‌های رزمنده و شهدای طلبه، کتاب‌هایی در دست تدوین و نشر است.

جانشین سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس با بیان اینکه قم به موزه انقلاب اسلامی ودفاع مقدس مبدل می‌شود عنوان کرد: ساختمان موزه در بهمن ماه افتتاح می‌شود و برای محتوی آن برنامه ریزی خواهد شد.

حجت الاسلام لقمانپور وسعت موزه دفاع مقدس قم را ۳۲ هکتار بیان کرد و گفت: بنا داریم در این موزه، آثار و ارزش‌های روحانیت در دفاع مقدس و انقلاب معرفی شود.

او با بیان اینکه سالانه ۲۰ میلیون زائر از ۱۰۲ کشور به قم سفر می‌کنندتصریح کرد: اولین موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در قم راه اندازی می‌شود و امیدواریم ارزش‌های واقعی انقلاب را در این موزه به نمایش گذاریم.

او گفت: پنج درصد موزه مربوط به قم در گذر تاریخ، ۲۰ درصد مربوط به انقلاب اسلامی و ۸۰ درصد ویژه دوران دفاع مقدس با محوریت روحانیان است.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: دفاع مقدس ، شهدا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.