سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

از توقیف یک دستگاه سواری با ۱۰۶ کیلوگرم مواد مخدر در خاتم تا دستگیری توزیع کننده مواد مخدر در مهریز

مهم‌ترین حوادث امروزپنجشنبه ۲۰ آذر ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ،  سرهنگ غلامرضا کشوری فرمانده انتظامی شهرستان خاتم گفت: به منظور مبارزه با سوداگران مرگ، ماموران انتظامی شهرستان خاتم با انجام کار اطلاعاتی یک دستگاه سواری زانتیا حامل مواد افیونی را در محور‌های مواصلاتی شناسایی کردند.

او با اشاره به توقیف خودرو مورد نظر در محور هرات-مهریز، افزود: در بازرسی انجام شده ۱۰۶ کیلو و ۲۵۰ گرم تریاک کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان خاتم با بیان اینکه در این زمینه دو متهم دستگیر شدند بیان کرد: قاچاقچیان که این محموله را از شرق کشور تهیه و قصد انتقال به استان زنجان را داشتند با دستور مراجع قضائی روانه زندان شدند.

کشف بیش از ۶ کیلو تریاک در ابرکوه

سرهنگ علیرضا صالحی فرمانده انتظامی شهرستان ابرکوه گفت: ماموران ایستگاه بازرسی فراغه شهرستان در اجرای طرح کنترل محور‌های مواصلاتی و حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه سواری پژو پارس که از شرق عازم مرکز کشور بود مشکوک و آن را متوقف کردند.

او افزود: در بازرسی از این خودرو ۶ کیلو و ۱۱۰ گرم مواد مخدر تریاک که به طور ماهرانه‌ای جاساز شده بود کشف شد.

این مقام انتظامی بیان داشت: در این خصوص یک سوداگر مرگ دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی تحویل داده شد.

دستگیری توزیع کننده مواد مخدر در مهریز

سرهنگ حسین منصوری فرمانده انتظامی شهرستان مهریز گفت: در راستای اجرای طرح کنترل محیط پیرامونی مراکز آموزشی با هماهنگی قضایی و انجام کار اطلاعاتی محل مورد سکونت یکی از فروشندگان مواد مخدر شناسایی شد.

او افزود: پس از اشراف اطلاعاتی و هماهنگی قضایی منزل متهم مورد بازرسی قرار گرفته و ۷۵۰ گرم گرم و ۳۳۳ گرم تریاک کشف و متهم دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان مهریزگفت: برخورد نیروی انتظامی با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر قاطع و بدون اغماض خواهد بود و پلیس اجازه جولان وسرکشی به برهم زنندگان نظم و امنت عمومی نخواهد داد.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.