سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حجت‌الاسلام موسوی بی‌باک:

سازمان عقیدتی سیاسی اقدامات خوبی را از ابتدای انقلاب انجام داده است

معاون فرهنگی نیروی زمینی ارتش گفت: سازمان عقیدتی سیاسی ارتش از همان روزهای نخست انقلاب تا امروز فعالیت‌های خوبی داشته است.

به گزارش  خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت‌الاسلام و المسلمین سیداکبر موسوی بی‌باک معاون فرهنگی و روابط عمومی نیروی زمینی ارتش در مراسم اختتامیه سی و نهمین مسابقات قرآنی نزاجا که صبح امروز در مرکز آموزش و پشتیبانی این نیرو برگزار شد، اظهار کرد: سازمان عقیدتی سیاسی ارتش از همان روز‌های نخست انقلاب تا امروز فعالیت‌های خوبی داشته است.

معاون فرهنگی نزاجا ادامه داد: مقام معظم رهبری از همان ابتدا فرمودند که باید ۱۰ میلیون قاری در کشور وجود داشته باشد و این گونه بود ارتش وارد صحنه شد.

او درباره اقدامات نیروی زمینی در زمینه آموزش قرآن به نیرو‌ها گفت: امروز توانستیم ۳۷ موسسه تخصصی قرآن را در نیروی زمینی ارتش تاسیس کنیم و ۱۰ موسسه دیگر هم در آینده افتتاح می‌شود؛ امروزه بهترین راه برای مقابله هجمه‌های دشمن آموزه‌های قرآنی است.

معاون فرهنگی نزاجا درباره ویژگی‌های مسابقه امسال نیروی زمینی بیان کرد: امسال یک ویژگی مهم در مسابقات به وجود آمد که آن هم استفاده از داوران بین‌المللی بود و در کنار آن از اساتید برجسته برای آموزش نیرو‌ها و خارج کردن برنامه از رقابت به سمت آموزش بوده است.

حجت‌الاسلام و المسلمین موسوی بی‌باک خاطر نشان کرد: برگزیدگان این مسابقه جهت شرکت در مسابقات کشوری که به میزبانی نیروی پدافند در مشهد برگزار می‌شود، اعزام می‌شوند و انشالله در آن مسابقات هم ارتش را سربلند کنند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.