سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون عمرانی استاندار قزوین:

نظارت مضاعف بر طرح‌های دهیاری‌ها و شهرداری‌ها

معاون عمرانی استاندار قزوین در جلسه شورای فنی گفت: باید تلاش شود تا نظارت بر طرح‌های شهرداری‌ها و دهیاری‌ها افزایش یابد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ،علی فرخ زاد معاون عمرانی استاندار در جلسه شورای فنی گفت: با توجه به اینکه بودجه طرح‌های شهرداری‌ها ۳تا ۴ برابر کل پروژه‌های عمرانی استان است باید تلاش شود تا نظارت بر پروژه‌های شهرداری‌ها و دهیاری‌ها افزایش یابد.

فرخ زاد افزود: تا کنون نظام فنی و اجرایی در شهرداری‌های استان به غیر از شهرداری قزوین و تعدادی از شهرداری‌ها، به خوبی اعمال نشده است و نیاز است در این زمینه جدی‌تر عمل کنیم.

او درباره استفاده از ظرفیت‌های بومی در طرح‌های عمرانی بیان کرد: استان در این زمینه تقریبا موفق عمل کرده و آمار استفاده از ظرفیت‌های بومی افزایش یافته است، اما باز هم اهتمام بیشتر همه مدیران و مسئولان را می‌طلبد که حتما در استعلامات از نیرو‌های بومی استفاده کنند.

معاون عمرانی استاندار ادامه داد: در ترغیب و تشویق مهندسان برای اخذ صلاحیت مهندسی مشاور عملکرد خوبی نداشته ایم و نظام مهندسی ساختمان باید در ترغیب مهندسان اهتمام بیشتری داشته باشد.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.