سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز به کار مجمع شهرداران مدارس تهران

معاون شهردار تهران از آغاز به کار مجمع شهرداران مدارس خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدرضا جوادی یگانه معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران در آیین تنفیذ احکام بیست و یکمین دوره طرح شهرداران مدارس ضمن تبریک به شهرداران مدارس منتخب گفت: شما مدیران و فعالان آینده شهر تهران خواهید بود و خوشحال هستم که امروز در میان شما هستم.

معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران ادامه داد: به طور حتم در کنار هم می‌توانیم زیست متفاوتی را برای شهروندان رقم بزنیم و من در اینجا باید خبر آغاز طرح مجمع شهرداران مدارس تهران را اعلام کنم.

او بیان کرد: برای تمام شهرداران منتخب حکم شهردار جوان و مشاور شهردار صادر می‌شود تا با امید و تلاش به داشتن شهری بهتر کمک کنند.

جوادی یگانه تصریح کرد: دانش، تجربه و تعهد در کنار یکدیگر می‌تواند فرصتی مغتنم ایجاد کند تا در کنار فضای سیاست گذاری از ظرفیت تجربه ادوار گذشته نیز بهره ببریم و فضای گفتگو را به فضای بهتری بدل کنیم.

معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران تأکید کرد: از تمامی همکاران خودم در شهرداری تهران می‌خواهم که از مجمع شهرداران مدارس تهران حمایت کنند و امیدوارم شهرداران آینده تهران روزی به این موضوع افتخار کنند که در دوران مدرسه شهردار مدرسه خود بودند.

او گفت: آینده شهر تهران، آینده‌ای ساختنی است و باید شهرداران مدارس به ساختن آن کمک کنند.

گفتنی است، در آیین تنفیذ احکام بیست و یکمین طرح شهرداران مدارس از تارنمای شهرداران مدارس نیز رونمایی شد و دانش آموزان و شهرداران مدارس ایده‌های خود را در آن بارگذاری کنند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.