سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری رزمایش انتظامی ترافیکی طرح زمستانه در اراک

در آستانه فرا رسیدن فصل زمستان، رزمایش انتظامی ترافیکی طرح زمستانه پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی در اراک برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، صبح امروز در آستانه فرا رسیدن فصل زمستان، رزمایش انتظامی ترافیکی طرح زمستانه پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی در اراک برگزار شد.

استاندار مرکزی در این رزمایش گفت: همکاری رانندگان و مردم و خانواده در اجرای دستورات ماموران پلیس راه موجب کاهش تلفات جاده‌ای می‌شود.

سیدعلی آقازاده افزود: طرح زمستانه با هدف کاهش تلفات و آسیب‌ها، کمک بیشتر به مردم و امدادرسانی به حادثه‌دیدگان تصادفات جاده‌ای هر ساله در فصل زمستان به مرحله اجرا در می‌آید.

او تصریح کرد: محور‌های مواصلاتی استان مرکزی یکی از راه‌های مهم کشور است، ارتباطات بسیار حیاتی و مهمی در استان مرکزی وجود دارد که شمال و جنوب و شرق و غرب کشور را به هم متصل می‌کند.

استاندار مرکزی با اشاره به اینکه استان مرکزی از نظر سرانه سفر و آمار تصادفات جاده‌ای رتبه نسبتا بالایی را به خود اختصاص داده است، بیان داشت: با توجه به آمار‌های بالای استان در بحث تصادفات جاده‌ای برنامه ریزی‌های ترافیکی باید در راستای کاهش تصادفات باشد.

آقازاده افزود: با توجه به برنامه‌های استان باید تمام تلاش‌ها به کار گرفته شود که خدمات ناشی از رفت و آمد ترافیکی برای مردم، کمک رسانی به افرادی که در راه مانده‌اند و مجروحین تصادفات جاده‌ای در کانون توجهات قرار گیرد.

او با اشاره به کاهش آمار تصادفات رانندگی از ابتدای سال جاری تاکنون خاطرنشان کرد: در راستای کاهش تصادفات و تلفات جاده‌ای پلیس و مردم همانند جاده دوطرفه هستند که با ارایه آموزش‌های لازم توسط پلیس و رعایت قوانین و مقررات می‌توان شاهد کاهش آمار تصادفات بود.

استاندار مرکزی با تاکید بر اینکه آمار‌ها و تلفات و تصادفات متاسفانه در کشور ایران بالاست، افزود: طرح‌های جاده‌ای و ترافیکی و حمل و نقل جاده‌ای باید بصورت مستمر اجرا شود.

انتهای پیام/ت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.