سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز رزمایش ترافیکی طرح زمستانی در استان قزوین

رزمایش ترافیکی طرح زمستانی در استان قزوین همزمان با سراسر کشور از امروز آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، طرح زمستانی نیرو‌های امدادی در استان قزوین که از امروز در قرارگاه پلیس راه در آزاد راه قزوین _ زنجان آغاز شده است تا ٢٠ اسفند ادامه دارد.

سرهنگ بیگلری ریس پلیس راه استان در این مراسم به قرار گرفتن قزوین در مسیر ارتباطی ١٢ استان کشور اشاره کرد و گفت: روزانه به طور میانگین ٥٠٠ هزار خودرو در راه‌های استان رفت و آمد می‌کنند که در روز‌های این میزان به یک میلیون و ٢٠٠ هزار تردد افزایش می‌یابد.

رییس پلیس راه استان اعلام کرد علی رغم افزایش ٢٥ میلیون تردد در محور‌های ارتباطی استان، حوادث جاده‌ای ٢٧ درصد کاهش داشته است.

حق لطفی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان هم از تشکیل قرارگاه زمستانی حمل و نقل برای اولین بار در استان و کشور خبر داد و گفت: استان قزوین ۶ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه، ۲۵ محور و گردنه برف گیر به طول هزار کیلومتر دارد.

قاسمی دادستان عمومی و انقلاب قزوین هم از تشکیل کمسیون پیشگیری ار حوادث جاده‌ای در استان خبر داد و گفت استان قزوین یکی از سه استان پر تردد کشور است.

سردار حاجیان فرمانده انتظامی استان قزوین هم گفت: تجربه نشان داده بیشترین حوادث جاد‌های در ٣٠ کیلومتری شهر‌ها رخ می‌دهد و بر ضرورت استفاده از نرم افراز‌ها برای کنترل و کاهش حوادث در این مسیرتاکید کرد.

انتهای پیام/ک

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.