سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نمایش فیلم عاشقانه "ناجه" در گیلان

فیلم عاشقانه "ناجه" به زبان گیلکی در سالن‌های ادارات ارشاد شهرستان‌های گیلان به نمایش در می‌آید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، قاسم مصفا، مسئول روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان گفت: فیلم عاشقانه "ناجه" ساخته ابراهیم نعمتیان، فیلمساز گیلانی به زبان شیرین و طناز گیلکی از ۲۳ تا ۲۶ آذر ماه در مجتمع فرهنگی و هنری خاتم‌الانبیاء رشت و سالن‌های ادارات ارشاد شهرستان‌های گیلان به نمایش در می‌آید.

او افزود: داستان فیلم درباره دختری است که به‌خاطر عمل جراحی بینی خواستگاری‌اش را به‌تعویق می‌اندازد و از پدرش کمک مالی می‌خواهد، اما پدر مخالف است و قصد دارد برای فردای خودش قبری بخرد.

مسئول روابط عمومی ارشاد گیلان با بیان اینکه ابراهیم نعمتیان، نویسنده، تهیه کننده و کارگردان این فیلم است، اظهار داشت: محمدرضا دلشاد، مدیر تصویربرداری و طاهره عموزاده، محمدرضا فتحی، فهیمه مومنی، مهدی مخبری، هانیه هجرتی و بهاره سعیدی از بازیگران فیلم گیلکی ناجه هستند.

مصفا با اشاره به اینکه این فیلم در روز‌های ۲۳، ۲۴ و ۲۵ آذر از ساعت ۱۰ صبح در دو سانس و ۲۴ و ۲۶ آذر در ساعت ۶ عصر در مجتمع فرهنگی و هنری خاتم‌الانبیاء رشت نمایش داده می‌شود، بیان کرد: پس از آن نیز هر ۲ هفته یک‌بار در سالن‌های ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌های استان روی پرده می‌رود.

او تصریح کرد: علاقه‌مندان برای تهیه بلیت این فیلم می‌توانند به سایت هفت ساز و یا کتابفروشی‌های کتابسرای دیبا و شهر کتاب رشت مراجعه کنند.

ابراهیم نعمتیان متولد ۱۳۵۱ در رشت، برنامه‌ساز صدا و سیما است و ساخت چندین فیلم مستند و داستانی، حضور در جشنواره‌های مختلف داخلی و خارجی را در کارنامه هنری‌اش دارد.

واژه "ناجه" در زبان گیلکی به دو معنای "آرزو و حسرت" به کار برده می‌شود.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.