سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پرداخت بیش از یک میلیارد تومان تسهیلات به نیازمندان کمیته امداد در قائمشهر

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان قائمشهر گفت: یک میلیارد و ۷۱۲ میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان به نیازمندان این شهرستان پرداخت شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، ابوالحسن رنجبر رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان قائمشهر با اشاره به پرداخت یک میلیارد و ۷۱۲ میلیون تومان تسهیلات به نیازمندان زیر پوشش کمیته امداد در این شهرستان،گفت: تسهیلات قرض الحسنه از طریق صندوق قرض الحسنه امداد ولایت به ۳۱۶ نیازمند قائمشهری پرداخت شده است.

او افزود: یکی از اهداف تاسیس صندوق امداد ولایت ارائه خدمات آسانتر و بدون واسطه به نیازمندان است که اعتبار آن از محل سپرده گذاری خیران، نیکوکاران و مساعدت‌های کمیته امداد تامین می‌شود.

رئیس کمیته امداد قائمشهر گفت: تسهیلات پرداخت شده به ۲۰۳ نفر در بخش حمایتی، به ۵۷ نفر در زمینه اشتغال، ۳۰ نفر در بخش مسکن و به ۲۹ نفر ودیعه مسکن بوده است.

او افزود: در بخش حمایتی این تسهیلات برای کمک به درمان، تحصیل، پرداخت دیون، ازدواج، تعمیرات مسکن و ساخت بوده است.

رنجبر با تقدیر از حمایت‌های خالصانه خیران و نیکوکاران در امر سپرده گذاری در این صندوق گفت:۴ هزار و ۹۵۰ خانوار در قائمشهر زیر پوشش کمیته امداد قرار دارند و از خدمات این نهاد بهره‌مند هستند.

انتهای پیام/س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.