سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگیری شکارچیان غیرمجاز در مازندران

ماموران یگان حفاظت محیط زیست مازندران حین گشت و کنترل درحوزه استحفاظی شهر‌های نوشهر، فریدونکنار، ساری وبهشهر شکارچیان غیرمجاز را دستگیر کردند.

روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران اعلام کرد: در نوشهرماموران یگان حفاظت محیط زیست این شهر حین گشت وک نترل در بخش مرکزی مناطق حفاظت شده البرز مرکزی این شهرستان از یک شکارچی غیرمجاز یک قبضه سلاح شکاری کشف و ضبط کردند.

ماموران یگان حفاظت محیط زیست فریدونکنارحین گشت و کنترل در حوزه استحفاظی شکارچیان غیرمجاز رابه همراه دو قبضه سلاح شکاری و سایرادوات شکار دستگیر کردند.

در ماموریت دیگر ماموران یگان حفاظت محیط زیست فریدونکنار موفق شدند، بیش از ۴۰ رشته دام و پایه دام را در شالیزارهای کمربندی شرقی و منطقه آیش فریدونکنار جمع آوری و تخریب کنند.

در ساری نیز ماموران یگان حفاظت محیط زیست این شهرستان (محیط بانی هولار) طی گشت و کنترل در حوزه استحفاظی از یک متخلف یک قبضه سلاح شکاری هنگام شروع به شکار غیرمجاز کبوتر کشف و ضبط کردند.

ماموران یگان حفاظت محیط زیست بهشهر (محیط بانی شهید شاهکومحلی) حین گشت و کنترل در آب بندان‌های این شهرستان شکارچیان غیرمجاز را به همراه دو قبضه سلاح شکاری، تعدای فشنگ ولاشه دو قطعه پرنده باکلان دستگیر کردند.

انتهای پیام/س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.