سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پورابراهیمی؛

شهرک‌های حرفه آموزی را توسعه دهیم

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: ایجاد شهرک‌های حرفه‌آموزی در کرمان سبب کاهش هزینه‌های سرانه خدمت آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه‌ای می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان محمدرضا پورابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: برای ایجاد شهرک های حرفه آموزی می‌توان زمینی را اختصاص داد تا متقاضیان از مهارت‌های ارائه شده در ان شهرک‌ها استفاده کنند. 

او افزود:معین‌های اقتصادی در ایجاد کسب و کار‌های خرد در حال اقدام کار‌هایی هستند و سازمان فنی و حرفه‌ای می‌تواند در این راستا بازوی معین‌های اقتصادی شود و با مهارت آموزی به کمک این حرکت بیایند.

پور ابراهیمی گفت: استان کرمان جزء سه استان پایلوت اقتصادی مقاومتی کشور در سفر دوم رییس جمهور به استان کرمان انتخاب شد.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: پیشنهاد را می‌دهیم که تفاهمنامه‌ای بین سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای و معین‌های اقتصادی در راستای آموزش‌های مهارتی در سطح استان کرمان منعقد شود.

او بیان داشت: ایجاد شهرک‌های حرفه‌آموزی در کرمان سبب کاهش هزینه‌های سرانه خدمت آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه‌ای می‌شود که در این راستا می‌توان زمینی را اختصاص داد تا متقاضیان از مهارت‌های ارائه شده در ان شهرک‌ها استفاده کنند.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: فنی و حرفه ای ، مهارت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.