سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده انتظامی فارس مطرح کرد؛

هم افزایی توان ارگان‌ها برای خدمت رسانی به مردم/استقرار بیش از ۶۰۰ نیروی عملیاتی در جاده‌های استان فارس

فرمانده انتظامی فارس گفت: همه توان ارگان ها در زمینه طرح ترافیکی برای خدمت رسانی به مردم هم افزایی داشته باشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز ، رهام بخش حبیبی فرمانده انتظامی فارس در رزمایش طرح انتظامی ترافیکی زمستانه با بیان اینکه با توجه به اقلیم چهار فصل فارس ماموریت ارگان‌ها متفاوت است، اظهار کرد: امروز بخاطر نزدیک شدن به زمستان که نوید پربارشی هم داده شده سازمان‌های مختلف آمادگی دارند طرح ترافیکی زمستانه را اجرا و برای آسایش و آرامش مردم خدمت رسانی کنند.
 
او ادامه داد: همه سازمان‌ها همچون مدیریت بحران استانداری، اورژانس، هلال احمر، هواشناسی، راهداری، آتش نشانی، امداد خودرو، شهرداری و رسانه‌ها افتخار خدمت رسانی به مردم را دارند و در این خصوص رسانه‌ها پل ارتباطی بین ارگان‌ها و مردم هستند.
 
فرمانده انتظامی فارس از رسانه‌ها درخواست کرد: پیام‌های آموزشی و هشدار‌ها را به مردم انتقال دهند تا آگاهانه در زمستان از جاده‌ها تردد کنند.
 
رهام بخش حبیبی با بیان اینکه در اختصاص خدمات به واحد‌ها و اضافه کردن توان رزم، اولویت برای پلیس راه گذاشته شد، تصریح کرد: امسال ۱۶ خودرو ویژه به ناوگان پلیس راه افزوده شده تا بهتر و روان‌تر به مردم خدمات دهی کنند.
 
او با بیان اینکه همه ارگان‌های خدمت رسان در زمستان همچون یک واحد هستند، اضافه کرد: تمام توان سازمان‌ها در زمینه طرح ترافیکی باید هم افزایی داشته باشد تا بتوانند به بهترین وجه ممکن به مردم خدمت رسانی کنند.
 
فرمانده انتظامی فارس افزود: همه ارگان‌ها با تمام تجهیزات، امکانات و زمانی که در اختیار داریم به مردم خدمت رسانی می‌کنیم.
رهام بخش حبیبی بیان کرد: بیش از ۶۰۰ نیرو از واحد‌های عمل کننده، سازماندهی شده تا در جاده‌ها و راه‌های برف گیر مستقر شوند و به مردم خدمات ارائه دهند.
 
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.