سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کلنگ ساخت مدرسه حسن علیمرادی در دلگان به زمین زده شد

ساخت یک واحد آموزشی ۲ کلاسه با حضور فرماندار دلگان در منطقه عشایری کومان کلنگ زنی و به نام جهادگر مدرسه‌ساز حسن علیمرادی نام‌گذاری شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، مجتبی شجاعی فرماندار شهرستان دلگان گفت: واحد آموزشی ۲ کلاسه دارای ۹۰ مترمربع زیربنا و ۷۰۰ میلیون ریال اعتبار با هدف آماده سازی زیرساخت‌های آموزشی توسط فرمانداری شهرستان از محل مالیات بر ارزش افزوده ساخته خواهد شد.

مجتبی شجاعی افزود: این مدرسه به پاس زحمات جهادگر عرصه خدمت و محرومیت زدایی حسن  علیمرادی نام‌گذاری شده است.

او  بیان کرد: توسعه آموزشی جامعه عشایری از جمله ساخت فضا‌های آموزشی به صورت جدی در دستور کار فرمانداری و دستگاه‌های دست اندرکار شهرستان دلگان قرار دارد به طوری که در سال‌های آتی شاهد ساخت بیشتر زیرساخت‌های آموزشی در بین روستا‌ها و مناطق عشایری خواهیم بود.

فرماندار دلگان اظهارداشت: امیدواریم این مکان آموزشی هرچه سریعتر (یک ماهه) به بهره برداری برسد تا به دو وعده و قولی که به مردم عزیز این روستا در ماه‌های گذشته داده شده بود عمل شود.

شجاعی همچنین از کلنگ زنی و افتتاح چند واحد آموزشی دیگر در هفته‌های آتی خبر داد و گفت طی هفته‌های آینده شاهد کلنگ زنی و افتتاح چند مکان آموزشی در دلگان خواهیم بود.

انتهای پیام/ع

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.