سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پرداخت مطالبات مراکز درمانی طرف قراردادبیمه سلامت کردستان

مدیرکل بیمه سلامت کردستان گفت: این سازمان در راستای حمایت مالی از بیمه‌شدگان و ارائه خدمات درمانی، ۳۰۰ میلیارد ریال مطالبه به مراکز طرف قرارداد خود در این استان پرداخت کرده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،انور اسماعیلی مدیرکل بیمه سلامت کردستان گفت: ۲۵۱ میلیارد و ۱۰۲ میلیون ریال از این میزان مطالبه به دانشگاه علوم پزشکی کردستان و بیمارستان‌های زیر مجموعه و ۴۸ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال نیز به دیگر مراکز درمانی خصوصی طرف قرارداد از جمله داروخانه‌ها و مطب پزشکان پرداخت شد.

او افزود: این مطالبات در راستای اهداف عالی سازمانی بیمه سلامت که حمایت مالی از بیمه شدگان در زمینه درمان و کاهش پرداخت از جیب آن‌ها است به مراکز درمانی طرف قرارداد پرداخت شده است.

مدیرکل بیمه سلامت کردستان اضافه کرد: در حال حاضر ۶۰۰ مرکز درمانی و بیمارستانی با بیمه سلامت استان قرارداد همکاری دارند که بیش از ۱۴۰ مورد آن داروخانه‌های سطح شهر‌ها بوده و مابقی نیز مطب پزشکان، آزمایشگاه‌ها و مراکز رادیولوژی است.

اسماعیلی با بیان اینکه در این استان  بیش از یک میلیون و ۵۰هزار نفر تحت پوشش بیمه سلامت هستند،گفت:از این تعداد بیش از ۶۰۰ هزار نفر در روستا‌ها ساکن هستند.

او یادآور شد:اکنون وضعیت بیمه سلامت در حوزه پرداخت بدهی‌ها با قبل از اجرای طرح تحول تفاوتی ندارد و کاملاً پرداخت‌ها به روز است و فقط مطالبه اندکی مربوط به سال ۹۷ باقی مانده که در آینده نزدیک پرداخت خواهد شد.

انتهای پیام/م

 

برچسب ها: بیماران ، بیمه سلامت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.