سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سنگ نوردان باشگاه ساسان کرمان عازم هند شدند

سه سنگ نورد باشگاه ساسان کرمان امروز در قالب تیم ملی سنگنوردی برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیای جوانان عازم کشور هند شدند.

فرزاد ایرانمنش، رئیس هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: مسابقات سنگ نوردی قهرمانی آسیای جوانان ۲۱ تا ۲۴ آذر جاری برابر با ۱۲ الی ۱۵ دسامبر در کشور هند برگزار می‌شود.

او با اعلام اینکه در بخش بانوان ۴ نفر و در بخش آقایان ۳ نفر از کشور جمهوری اسلامی ایران حضور دارند، افزود: از این تعداد، آیناز محمدی، راحیل رمضانی و محیا دارابیان از سنگنوردان باشگاه فرهنگی ورزشی ساسان به نمایندگی از استان کرمان حضور دارند.

ایرانمنش با اشاره به اینکه این مسابقات در رده‌های سنی جوانان و نوجوانان برگزار می‌شود، تصریح کرد: نمایندگانی از سراسر جهان در این رقابت‌ها حضور می‌یابند که یکی از این شرکت کنندگان، قهرمان جهان از کشور ژاپن است.

او بیان داشت: سنگ نوردان ساسان کرمان از آمادگی بالایی برخورداند و در بیشتر تورنمت‌های داخلی و خارجی همیشه آمادگی خود را به رخ حریفان کشیده اند.

ایرانمنش ابراز امیدواری کرد: همچون سنوات گذشته شاهد افتخار آفرینی برای ورزش سنگنوردی ایران پرافتخار و دیار کریمان باشیم.

او برای تیم اعزامی کشورمان به این مسابقات، به ویژه نمایندگان دیار کریمان آرزوی موفقیت کرد.

انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.