سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توکلی مطرح کرد.

ورود دلسوزانه شورایاران برای حل مشکلات منطقه ۱۹

شهردار منطقه ۱۹ گفت: در شرایط فعلی کشور که مشکلات اقتصادی بیشتر شده است و باید از ظرفیت شورایان جهت بهبود شرایط استفاده بهینه کنیم.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، علی توکلی شهردار منطقه ۱۹ تهران گفت: ما در مدیریت شهری برای تمام افراد دلسوز منطقه جهت شرکت در انتخابات شورایاری‌ها فراخوان ارسال کردیم و از این طریق با لبیک‌ساکنان منطقه توانستیم رتبه اول مشارکت را اخذ کنیم.

شهردار منطقه ۱۹ افزود: نفر اول انتخابات شورایاری پنجم شهر تهران با ۱۸۰۰ رای فردی بود ساکن منطقه ۱۹ که توانست به شورایاری راه پیدا کند.

توکلی گفت: انتخابات شورایاری‌ها در منطقه ۱۹ در کمال ارامش برگزار شد و در مقابل شعب اخذ رای صف‌های انتخابات شورایاری‌ها به گونه‌ای بود که گویا انتخابات مجلس و یا ریاست جمهوری است.

او بیان کرد: افراد دلسوز به جمع شورایاری‌ها اضافه شدند و امیدواریم بتوانیم از این ظرفیت استفاده کنیم، زیرا در شرایط امروز مشکلات شهر و کشور زیاد است و می‌طلبد مشارکت مردم برای حل مشکلات مردم بیشتر شود.

شهردار منطقه ۱۹ افزود: برای منطقه ما چالش پرداخت عوارض را در نظر گرفتیم تا از این طریق شرایط اداره شهر منطقه بهتر شود.

توکلی گفت: منطقه ۱۹ از جمله مناطقی بود که در میزان مشارکت شهروندان در انتخابات شورایاری توانست رتبه دوم میزان مشارکت را کسب کند و از این باب می‌توان به میزان مشارکت در محله شکوفه اشاره کنم که مشارکتی بی نظیر بود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.