سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طرح سواد آبی در کرمان اجرایی می شود

با حضور مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان کرمان و مدیرکل آموزش و پرورش استان، تفاهم نامه طرح گسترش سواد آبی ویژه دانش‌آموزان پایه یازدهم منعقد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، امروز بین علی رشیدی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان کرمان و احمد اسکندری نسب مدیرکل آموزش و پرورش استان، تفاهم نامه طرح گسترش سواد آبی ویژه دانش آموزان پایه یازدهم دبیرستان‌های استان کرمان در سال تحصیلی ۹۹_۹۸ منعقد شد.

احمداسکندری نسب مدیر کل آموزش وپرورش استان کرمان، در حاشیه امضای این تفاهم نامه، گفت: تشکیل دبیرخانه طرح و توجیه ابعاد شیوه نامه و آموزش نمایندگان شرکت آب منطقه‌ای جهت تشکیل کارگروه و آغاز پیاده سازی استانی کار و همچنین تشکیل کارگروه و انتخاب تیم فنی مناسب در شهرستان‌ها و مناطق استان از اهداف این تفاهم نامه است.

او ارتباط و هماهنگی با اداره کل آموزش و پرورش استان و همچنین انجام هماهنگی‌های شهرستانی با ادارات امور آب و تدوین محتوا‌های پشتیبان طرح از دیگر اهداف این طرح  دانست و بیان داشت: پیشبرد اقدامات آموزشی، پیشبرد اقدامات مشارکتی، تشویقی و پیشبرد اقدامات ارتباطی_ رسانه‌ای و ارزشیابی، ارزیابی و مستندسازی از اهداف مهم این طرح است.

اسکندری نسب با بیان اینکه آموزش تمامی دانش آموزان پایه یازدهم دبیرستان‌های استان کرمان در قالب طرح ملی گسترش سواد آبی در جهت حفاظت بهتر از منابع آب از موضوعات مهم این تفاهمنامه است، گفت: از تمامی ظرفیت‌های موجود با هماهنگی مدیران مدارس مجری در راستای تحقق اهداف طرح استفاده خواهد شد و در تمامی مراحل اجرای طرح رویکرد فرهنگی آموزشی و پرورشی مورد انتظار است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان، بیان کرد: تهیه و تدوین محتوای آموزشی ویژه دبیران رابط و دانش آموزان مدارس مجری و فراهم آوردن مقدمات بازدید دانش‌آموزان از منابع تولید و همچنین تهیه و انتشار گزارشات خبری با هماهنگی شرکت و اداره کل آموزش و پرورش استان از تعهدات طرفین و شیوه نظارت بر اجرای این طرح است.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.