سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بسته اخبار حوادث قزوین امروز نوزدهم آذر ۹۸؛

کشف بیش از ۱۸۳ هزار عدد مواد محترقه/دستگیری ۱۳ خرده فروش مواد مخدر

مهم‌ترین حوادث قزوین امروز نوزدهم آذر ماه سال ۹۸ را می‌توانید در بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، سردار مهدی حاجیان فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: مأموران پلیس آگاهی، با انجام اقدامات اطلاعاتی و کسب خبر از منابع از قاچاق مقادیری کالا توسط یک دستگاه کامیون از طریق محور‌های مواصلاتی استان به پایتخت مطلع شدند و شناسایی و توقیف خودرو در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

سردار حاجیان افزود: ماموران حین کنترل خودرو‌های عبوری در عوارضی آزاد راه قزوین – زنجان کامیون مورد نظر شناسایی و متوقف کردند که در بازرسی از آن ۱۸۳ هزارو ۶۹۷ عدد مواد محترقه کشف شد.

فرمانده انتظامی استان قزوین تصریح کرد: در این خصوص یک نفر دستگیر و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در شهرستان البرز

فرمانده انتظامی شهرستان البرز گفت: طرح ارتقای امنیت اجتماعی با محوریت برخورد با فروشندگان مواد مخدر، سارقان، متهمان متواری در این شهرستان اجرا شد.

سرهنگ بهرام منصوری فرمانده انتظامی شهرستان البرز گفت: با اجرای این طرح ۲ دستگاه موتورسیکلت سرقتی، یک کیلو تریاک و هروئین کشف شد و ۱۳ خرده فروش مواد مخدر دستگیر و ۵ معتاد متجاهر و کارتن خواب هم جمع آوری شدند.

سرهنگ منصوری با اشاره به اجرای طرح ارتقای وضعیت ترافیکی در حاشیه این طرح در روستای حسن آباد گفت: با تلاش همکاران در پلیس راهنمایی و رانندگی ۲ دستگاه انواع خودرو و موتورسیکت متخلف به علت عدم رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی توقیف و روانه پارکینگ شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان البرز در پایان با اشاره به اینکه پلیس به صورت شبانه روزی مشغول به انجام وظیفه و گشت زنی است، گفت: برای برخورد قاطعانه با سارقان، هنجار شکنان و قانون گریزان مشارکت و احساس مسئولیت تک تک شهروندان قانونمدار و مسئولین لازم است.

انتهای پیام/ک

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.