سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

واگذاری نیروگاه‌ها به نهاد‌های غیر متخصص خلاف اصل ۴۴ قانون اساسی است

رییس مجلس با انتقاد از واگذاری نیروگاه‌ها به نهاد‌های غیر متخصص گفت: این موضوع در مغایرت با اصل ۴۴ قانون اساسی است و باید اصلاح شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،   علی لاریجانی  گفت: مردم اسلام آباد غرب در دفاع از انقلاب همواره پیشرو بوده اند واین نشان دهنده روحیه جوانمردی این دیار است.

او افزود: نیروگاه سیکل ترکیبی دالاهو در شرایط تحریم‌های ظالمانه آمریکا کار بزرگی است و امیدواریم در همه زمینه ها همینطور موفق باشیم.

رییس مجلس گفت: ملت ایران همواره در راستای توسعه و آبادانی کشور کوشا بوده اند و در همه بخش‌ها همواره سرآمد بوده و جهادگونه تلاش کرده اند.

لاریجانی با بیان اینکه وجود شرکت‌های تخصصی در بخش‌های مختلف از جمله ساخت نیروگاه‌ها و طرح‌های عظیم یک نقطه قوتی برای کشور محسوب می‌شود، گفت: اگر چرخه اقتصاد کشور فعال‌تر شود، شغل‌های جدیدی در کشور به وجود می‌آید و باید همگان در راستای تقویت و فراهم کردن بستر مناسب برای ورود سرمایه گذاران داخلی و خارجی تلاش کنند.

او افزود: افزایش ثروت ملی در راستای همگرایی ملی صورت میپذیرد و این میتواند در همه بخش‌ها از جمله رونق تولید و کاهش نرخ بیکاری بسیار تاثیر گذار باشد.

رییس مجلس  بیان کرد: اجرای طرح‌های بزرگی مانند نیروگاه سیکل ترکیبی دالاهو نشان دهنده پویایی در بخش ساخت نیروگاهی و مایه دلگرمی است.

لاریجانی با انتقاد از واگذاری نیروگاه‌ها به نهاد‌های غیر متخصص بجای دیون گفت: این امر غیر عقلانی و خلاف اصل ۴۴ قانون اساسی است که باید اصلاح شود.

 

انتهای پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.