سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رقابت‌های انتخابی جام تختی، فرصتی برای دیده شدن آزادکاران جوان

در پایان رقابت‌های کشتی آزاد انتخابی جام تختی، برخی آزادکاران جوان توانستند توانمندی‌های خود را به کمیته فنی دیکته کنند.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های کشتی آزاد انتخابی جام جهان پهلوان تختی روز‌های ۱۷ و ۱۸ آذرماه با شناخت نفرات برتر در سالن شهدای هفتم تیر تهران به پایان رسید.

عباس حاج کناری عضو کمیته فنی مسابقات، درباره این رقابت‌ها اظهار داشت: رقابت‌های انتخابی جام تختی در غیاب نفراتی که پیش‌تر سهمیه گرفته بودند برگزار شد و به همین دلیل فرصت بسیار خوبی بود تا برخی چهره‌های جوان توانمندی خود را نشان دهند.


بیشتر بخوانید:محمد بنا در کمیته فنی کشتی فرنگی انتخابی جام تختی


قهرمان جهان تصریح کرد: خوشبختانه نفراتی که در این مسابقات به میدان رفتند ما را به آینده امیدوار کردند و من مطمئن هستم در صورت برنامه ریزی مشخص و اصولی در هر وزن می‌توانیم چندین مدعی را برای پوشیدن دوبنده تیم ملی داشته باشیم.

حاج کناری درباره برنامه‌های تیم ملی اظهار داشت: بعد از رقابت‌های جام باشگاه‌های جهان، جام تختی را پیش رو داریم و از همه مهمتر باید آماده شویم برای کسب سهمیه‌های باقیمانده المپیک که در این راه دشوار نیاز است با قدرت و برنامه ریزی منسجمی حرکت کنیم.

رقابت‌های بین المللی کشتی آزاد جام تختی روز‌های ۲۵ تا ۲۷ دی ماه در شهر کرمانشاه برگزار می‌شود.


بیشتر بخوانید:آزادکاران برتر انتخابی جام تختی مشخص شدند/ قهرمانی نصیری ها، کمروند و زرین پیکر


انتهای پیام/

اظهارات حاج کناری درباره رقابت‌های انتخابی کشتی آزاد جام تختی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.